۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۷۳۳۹۲۹
به رسم آیه‌ها؛

باطل شدن توطئه دشمنان

باطل شدن توطئه دشمنان
در این سخن نگاشت به مرور آیات‌ مورد اشاره در بیانات حضرت آیت‌ الله العظمی خامنه‌ای در دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی می پردازیم.

به گزارش گروه سیره امامین انقلاب خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله ‌العظمی خامنه‌ای در دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی (۱۴۰۲/۰۲/۰۲)، پیرامون اهمیت اتّحاد امّت اسلام به آیاتی از قرآن اشاره کردند که رسانه KHAMENEI.IR این آیات و بیانات رهبر انقلاب درباره آنها را در این سخن نگاشت مرور میکند.

رهبر معظم انقلاب می فرمایند:«از وقتی گرایش اسلامی در میان مبارزان فلسطینی به وجود آمد، و از وقتی این گرایش همین‌طور روزبه‌روز اوج گرفت تا امروز، پیشرفتها در مبارزه‌ی فلسطینی‌ها به این شکل حاصل شد، به دست آمد.‌ پس عامل موفّقیّت، اسلام است، اسلام؛ دشمن هم این را فهمیده لذا می‌بینید در دنیا اسلام‌ستیزی میکنند. همه اسلام‌ستیزی میکنند؛ انواع و اقسام کارها. البتّه این اسلام‌ستیزی‌ها به جایی هم نخواهد رسید: اَم یُریدونَ کَیداً فَالَّذینَ کَفَروا هُمُ المَکیدون؛(۱) آنها تلاشهایی میکنند امّا خدای متعال تلاشهای آنها را باطل خواهد کرد.»

۱) سوره‌ی طور، آیه‌ی ۴۲؛ « یا مى خواهند [بر ضد تو] نیرنگ و فریبى به کار گیرند؟ ولى کافران [بدانند که] خود اسیر و محکوم نیرنگ شده اند.»

باطل شدن توطئه دشمنان

ارسال نظرات