۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۷۳۳۶۱۸

جوانان برتر قم انتخاب شدند

جوانان برتر قم انتخاب شدند
جوانان برتر استان قم در زمینه نوآوری اجتماعی با محوریت حل مسائل عمومی کشور به صورت خلاقانه در رویداد ملی اتم انتخاب شدند.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا،حجت‌الاسلام علی حسنی‌پور مسئول برگزاری رویداد اتم گفت: رویداد ملی اتم، با هدف انتخاب جوان برتر هر استان در زمینه نوآوری اجتماعی و با همکاری و مشارکت اداره کل ورزش و جوانان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) برگزار و جوانان برتر استان قم انتخاب شدند.

وی افزود: این رویداد(من یک اتم هستم )، با محوریت حل مسائل عمومی کشور به صورت خلاقانه و از طریق مشارکت مردمی است و بهترین افراد را در این زمینه معرفی می‌کند‌.

این فعال رسانه‌ای گفت: این رویداد با تمرکز بر حل مسائل عمومی در سطح شهرستان، استان و کشور و با تاکید بر توانایی جوانان در حل مسئله برگزار می‌شود که برترین‌های آن، بخش اعظمی از امتیازات جوان برتر سال را کسب می کنند.

حجت الاسلام حسنی‌پور ادامه داد: ملاک‌های اساسی برای انتخاب هر فرد یا گروه به‌عنوان یک اتم، مردمی بودن، قابلیت تکثیر و توزیع بودن اقدامات و شیوه کاری الگو‌ها و نیز شاخصه خلاقیت است.

در این رویداد فاطمه مدلل در حوزه مشاوره و مددکاری و محمدعلی فیروزجاهی در حوزه فعاليت‌های جهادی و محرومیت‌زدایی و حجت‌الاسلام رضا اسدنژاد در حوزه آموزش و فعاليت‌های فرهنگی تربیتی به عنوان جوانان برتر استان قم انتخاب شدند.

ارسال نظرات