۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲
کد خبر: ۷۳۲۶۸۳
از سوی واحد امور خانواده حرم مطهر بانوی کرامت صورت می گیرد؛

تبلیغ چهره به چهره هادیان کریمه در ماه مبارک رمضان

تبلیغ چهره به چهره هادیان کریمه در ماه مبارک رمضان
مسئول واحد امور خانواده حرم مطهر بانوی کرامت از افزایش خادمان هادیان کریمه در ماه مبارک رمضان برای خدمت رسانی بهتر به زائران خبر داد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مهدی حسین زاده در گفت و گویی از اجرای طرح هادیان کریمه در ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار کرد: در طول ماه مبارک رمضان هر روز ۵۰ مبلغ افتخاری اداره امور خانواده حرم مطهر در دو شیفت قبل از افطار از ساعت ۱۶ تا ۱۹ و بعد از افطار از ساعت ۲۰ تا ۲۴ در ورودی‌های حرم مطهر و داخل صحن ها به زائران خدمت رسانی می کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه در شب های قدر زائران تا سحر در حرم مطهر بانوی کرامت حضور دارند در این شب ها حضور هادیان کریمه نیز تا سحر ادامه داشت و پاسخگوی سؤالات و شبهات زائران بودند.

مسئول واحد خانواده حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به بازخورد خوب این طرح در میان مردم، اظهار کرد: طلاب در قالب این طرح با تبلیغ چهره به چهره به ترویج سبک زندگی اسلامی و پاسخگویی به مسائل شرعی و اعتقادی می پردازند که مورد استقبال زائران به ویژه نسل جوان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه راهنمایی هادیان کریمه با نگاه انتظاماتی متفاوت است، گفت: در برخی موارد چند ساعت برای حل مشکلات و شبهات یک نفر یا یک زوج جوان وقت صرف می شود و بازخوردها نشان می دهد که هم مراجعه کنندگان و هم خود مبلغان از این طرح رضایت داشتند.

حجت الاسلام حسین زاده با اشاره به استقبال زائران از طرح هادیان کریمه گفت: این طرح بعد از ماه مبارک رمضان هم در روزهای سه شنبه، پنج شنبه و جمعه و ایام مناسبتی ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات