۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۷۳۲۵۸۲
پیام آیت الله سیفی مازندرانی به مناسبت روز جهانی قدس؛

ولی فقیه جامع الشرایط بر تمام مؤمنین جهان حجت الهی است

ولی فقیه جامع الشرایط بر تمام مؤمنین جهان حجت الهی است
آیت الله سیفی مازندرانی با صدور بیانیه‌ای بر تبعیت محض از ولایت فقیه تأکید و تصریح کرد: ولایت فقیه جامع شرایط فتوا و رهبری بر همه مؤمنین و مسلمین جهان حجت الهی است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سیفی مازندرانی با صدور بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس بر تبعیت محض از ولایت فقیه جامع الشرایط تأکید کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز در بحبوحه ی تمام هیاهو و اختلاف نظرهای سیاسی و شرعی، ولایت فقیه جامع شرایط فتوا و رهبری بر همه مؤمنین و مسلمین جهان حجت الهی است.

امروز ولایت نائب الامام آیت الله العظمی خامنه‌ای حفظه الله مرتبه ی نازله آن فراز نورانی صلوات شعبانیه است، که فرمود:

«المتقدم عنهم مارق و المتأخر عنهم زاهق و اللازم لهم لاحق»

گرچه این مرتبه، ویژه ی ائمه معصومین علیهم السلام است، ولی به دلیل کلام امام صادق علیه السلام: «فانی قد جعلته علیکم حاکما» و توقیع شریف امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف: «فانهم حجتی علیکم و أنا حجة الله» و سایر أدله ولایت مطلقه فقیه، در خط مشی شرعی و سیاسی نائب الامام حضرت آیت الله العظمی خامنه ای منزلت یافته و متعین گردیده است.

هر کس از مواضع حکیمانه معظم له  پیشی گیرد، از خط نور ولایت مارق و خارج است، و هر کس از مواضع انقلابی و قاطعانه ایشان پس افتاد و از قافله بزرگ پیروان و مجاهدان جان بر کف ولایت عقب ماند، زاهق و نابود  است.

و هر کس در تمام مراحل قدم به قدم ملازم و پا در رکاب مواضع انقلابی و حکیمانه و قاطعانه ولی امر مسلمین، مقام معظم ولایت به پا خواست و قیام کرد به قافله نور الهی پیوست.

دنیا بداند که این هدف و راه اصلی ماست، و همه اهل عالم را _ از روی علم و آگاهی و بصیرت _ به راه فلاح و نجات و رستگاری دعوت نموده و فرا می خوانیم. و ذره ای تردید نداریم که در این راه نورانی و صراط الهی در زمره تابعین نبی مکرم و مصداق قطعی این آیه شریفه هستیم،  که خدای تعالی به  رسول اعظم چنین وحی فرمود: «قل إنما أدعوا إلی الله علی بصیرة  أنا و من اتبعني» و به پیروزی خود در این مصاف بزرگ با دنیای استکبار و اهریمن استعمار و مبارزه بی امان با شیطان بزرگ آمریکا و شرکاء و دوستانش علم و اطمینان داریم.

پیروزی نزدیک است، ألا إن نصرالله قریب

حوزه علمیه قم

علی اکبر سیفی مازندرانی

ارسال نظرات