۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶
کد خبر: ۷۳۲۱۹۸
نماینده ولی فقیه در کاشان:

نظام اسلامی ایران با هدایت رهبری در مسیر حرکت به سوی ظهور قرار دارد

نظام اسلامی ایران با هدایت رهبری در مسیر حرکت به سوی ظهور قرار دارد
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: امروز نظام اسلامی ایران با عنایت خدا و با هدایت رهبر معظم انقلاب در مسیر اهداف امام و شهدا در مسیر حرکت به سوی ظهور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی جمعه شب در در جمع مردم روستای خنب، گفت: مردم ایران در برابر مردم صدر اسلام و دوره امام حسن(ع) و امام حسین(ع) قابل مقایسه نیستند.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: جبهه شیطان مسیر ولایت و خلافت را بعد از پیامبر اکرم(ص) تا ۲۵ سال منحرف کرد و بعد از ۲۵ سال بار دیگر مردم با امیرمومنان(ع) بیعت کردند و حضرت چهارسال و نیم حکومت کرد و طی این مدت سه جنگ بزرگ را به امیرمومنان(ع) تحمیل کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران با عنایت خدا و با هدایت رهبر معظم انقلاب در مسیر اهداف امام خمینی(ره) و شهدا در مسیر حرکت به سوی ظهور است.

وی با اشاره به فرمایشات امید بخش و امیدآفرین رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسؤولان نظام، افزود: در پیچ تاریخی، تغییرات جهانی با سرعت به سود جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی ایران به پیش می‌رود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: از یک سو روز به روز به اقتدار جبهه مقاومت افزوده می‌شود و از سوی دیگر، آمریکا از زمان بوش تا به الان روز به روز ضعیف‌تر و ذلیل‌تر شده است.

نماینده ولی فقیه در کاشان یادآور شد: شیطانی که ۱۴۴۰ سال قبل مسیر ولایت را از خانه امیرمومنان(ع) منحرف کرد با پیروزی انقلاب اسلامی، شیطان و متحدانش تضعیف شده اند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات