۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۷۳۱۹۵۶
مسؤول اتحادیه انجمن‌های دانش آموزان کاشان:

تربیت دانش آموزان در عرصه رسانه اولویت نخست ماست

تربیت دانش آموزان در عرصه رسانه اولویت نخست ماست
اصفهان - زری باف گفت: تربیت جوانان مومن، متعهد و انقلابی و رسانه‌ای در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران اواویت نخست اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان کاشان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، محمد زری باف دوشنبه شب در آیین معارفه مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان کاشان تربیت دانش آموزان در عرصه رسانه را اولویت اتحادیه دانست و افزود: تربیت جوانان مومن، متعهد و انقلابی و رسانه‌ای در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران رسالت اصلی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش اموزآن کاشان است.

وی افزود: با بیان اینکه جنگ امروز جنگ شناختی است، افزود: ساختن ذهن‌ها کار بسیار مهم و مسئولیتی سنگین است چرا اگر اذهان دچار آسیب شوند دیگر قابل جبران نخواهد بود.

زری باف گفت: همگام سازی نگاه تربیتی حاکم در مدرسه و خانه موضوع مهمی است که باید با برنامه ریزی دقیق مدارس و همراهی خانواده‌ها محقق شود تا دوگانگی فکری و عقیدتی در دانش‌آموزان ایجاد نشود.

به گفته وی برنامه‌های آموزشی و تربیتی مدارس باید توانایی و خلاقیت دانش‌آموزان را از قوه به فعل تبدیل کند و دانش آموزان نیز باید دنبال نوآوری باشند.

مسؤول اتحادیه انجمن‌های دانش آموزان کاشان با تأکید بر اینکه در کار علمی توقف وجود ندارد، اظهار داشت: در این راستا توانمندسازی دانش آموزان موضوع بسیار مهمی است.

زری باف با بیان اینکه دانش آموزان با الگو قراردادن شهدا و با بصیرت و آگاهی نقش خود را در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایفا می‌کنند، گفت: امروز دشمن در تهاجم فرهنگی و جنگ نرم خود به دنبال دور کردن دانش آموزان از ارزش‌های انقلابی است.

لازم به ذکر است، در این آیین محمد زری باف به عنوان مسؤول جدید اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان شهرستان کاشان معرفی شد و از مسؤول سابق آن تقدیر و تجلیل شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات