۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۲
کد خبر: ۷۳۰۹۹۶
قائم مقام مرکز تحقیقات حکومت اسلامی:

چهارمین دوره کتاب سال حکومت اسلامی همراه با آثار متنوعی بود

چهارمین دوره کتاب سال حکومت اسلامی همراه با آثار متنوعی بود
حجت الاسلام عابدینی نژاد گفت: از ویژگی‌های این دوره از مراسم کتاب سال حکومت اسلامی حضور متنوع پژوهشگران از اندیشکده‌ها و پژوهشکده‌های مختلف بود.

چهارمین دوره کتاب سال حکومت اسلامی در دو بخش آثار نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و بخش عمومی مربوط به آثار محققین و پژوهشگران برگزار شد.

حجت الاسلام امین رضا عابدینی نژاد قائم مقام مرکز تحقیقات حکومت اسلامی در رابطه با نحوه برگزاری این مراسم به خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، توضیحاتی ارائه کرد و گفت: در این مراسم حدود سیصد و پنج اثر در بخش عمومی و سی و پنج اثر در بخش نمایندگان مجلس خبرگان به دست ما رسید.

چهارمین دوره کتاب سال حکومت اسلامی همراه با آثار متنوعی بود

حجت الاسلام عابدینی نژاد درادامه افزود: در بخش مربوط به نمایندگان خبرگان رهبری سه اثر برگزیده داشتیم و از سه شخصیت آیت‌الله کعبی، آیت الله اراکی و آیت الله مدرسی به عنوان صاحبان آثار برگزیده تجلیل شد.

قائم مقام مرکز تحقیقات حکومت اسلامی در ادامه خاطر نشان کرد: دو اثر از حجت الاسلام والمسلمین کلانتری و حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم دولابی در بخش ویژه و هفت اثر در بخش عمومی شایسته تقدیر انتخاب و یک اثر هم به عنوان اثر شایسته تقدیر شناخته شد.

قائم مقام مرکز تحقیقات حکومت اسلامی ابراز داشت: همایش کتاب سال حکومت اسلامی در سه محور فقه حکومتی، حقوق عمومی و اندیشه سیاسی برگزار شد.

وی در پایان ضمن توجه دادن به ویژگی های این دوره از همایش کتاب سال حکومت اسلامی، خاطر نشان کرد: از ویژگی های این دوره از جشنوارهکتاب سال حکومت اسلامی، حضور متنوع پژوهشگران از اندیشکده ها و پژوهشکده های مختلف بوده است.

ارسال نظرات