۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۷۳۰۹۸۹

کارگاه تربیت مربی «تدبر در قرآن» در کاشان برگزار شد

کارگاه تربیت مربی «تدبر در قرآن» در کاشان برگزار شد
اصفهان - کارگاه تربیت مربی تدبر در قرآن با حضور و تدریس استاد بهرامپور مؤلف تفسیر نسیم حیات در کاشان طی سه پنجشنبه متوالی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام مهدی بصیرتی بعداز ظهر امروز در آئین اختتامیه کارگاه تربیت مربی تدبر در قرآن در شهرستان کاشان، گفت: امروز حضور در صحنه نبرد فرهنگی و تمدنی از وظایف مهم روحانیون و مبلغین است.

وی افزود: امروز دشمن با تمام توان برای ایجاد یاس و ناامید کردن مردم و ناکارآمد جلوه دادن حاکمیت به نام دین تلاش می‌کند و در این میان روحانیون و علما باید در ارتقای امید بین مردم بیشتر از گذشته اهتمام داشته باشند.

حجت الاسلام بصیرتی محوریت بخشی به آموزه‌های قرآن در جهاد تبیین را مهم دانست و گفت: تفسیر قرآن و نگاه قرآنی به مسائل مختلف و همچنین تبلیغ دینی با استناد به آیات قرآن باید در جامعه مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: با همین هدف و برای دانش افزایی و آموزش تخصصی جامعه هدف، نخستین کارگاه ویژه بیش از پنجاه نفر از ائمه جماعات و مبلغین واساتید قرآن برادر شهرستان با همکاری مرکز رسیدگی به امور مساجد در سه پنجشنبه متوالی ۴و۱۱و۱۸ اسفند ماه در محل سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان یادآور شد: علاوه بر برگزاری گارگاه مذکور، استاد بهرامپور در برخی مساجد شهرستان سخنرانی داشت.

لازم به ذکر است شرکت کنندگان در دوره، گواهینامه معتبر از طرف اداره تبلیغات اسلامی دریافت می‌کنند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات