۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۷۲۹۵۶۸
به همت امور فرهنگی خواهران حرم حضرت معصومه صورت گرفت؛

میزبانی از ۱۳ هزار کودک در آستان مقدس بانوی کرامت

میزبانی از ۱۳ هزار کودک در آستان مقدس بانوی کرامت
مسئول امور فرهنگی خواهران حرم مطهر حضرت معصومه(س) گفت: امور فرهنگی بانوان حرم مطهر در فصل پاییز از ۱۳ هزار و ۶۲ کودک و خردسال میزبانی نموده است.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، به همت امور فرهنگی خواهران حرم مطهر در «رواق کودک و خردسال»، همه روزه در سه شیفتِ ظهر، بعد ازظهر و عصر، دختران ۷ تا ۱۱ سال در رواق کودک و دختران و پسران ۴ تا ۶ سال در رواق خردسال، پذیرش می‌شوند که مریم شهبازی مسئول امور فرهنگی خواهران حرم مطهر در تشریح فعالیت‌های این رواق بیان کرد: در این رواق برنامه‌های مختلفی با عناوین حلقه، اردو و جشن تکلیف برای مخاطبین برگزار می‌شود که در بخش حلقه‌ها در ۳ ماهه پاییز سال ۱۴۰۱، ۳هزار و ۷۴۳ حلقه با ۱۰ هزار و ۷۴ نفر مخاطب کودک و خردسال برگزار شد.

وی افزود: موضوع حلقه‌های رواق کودک و خردسال شامل محتواهای معارفی، اخلاقی و اجتماعی است که در قالب نمایش عروسکی، قصه، داستان، اجرای جنگ، رنگ‌آمیزی و به طور کلی بازی و سرگرمی به مخاطب ارائه شده و متناسب با ایام و مناسبت‌ها تغییر می‌کند.

مسئول امور فرهنگی خواهران حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها گفت: در این بخش قسمتی با عنوان اردو نیز برگزار می‌شود که در فصل پاییز سال ۱۴۰۱، ۴۵ اردو در قالب اردو مدارس، ارگان‌ها و نهادها با ۲ هزار ۷۵۲ نفر مخاطب برگزار شد. این اردوها با موضوع آداب زیارت، معصومه شناسی، امام شناسی و مهدویت و نیز متناسب با ایام در قالب جنگ، نمایش عروسکی، بازی و سرگرمی برگزار شد.

شهبازی تصریح کرد: ۶ جشن تکلیف نیز با ۲۳۶ مخاطب در سالن باغ فرشته‌ها برگزار شد که در این جشن‌‌های تکلیف‌، محتوای معارفی مورد نیاز دخترخانم‌های نومکلف در قالب جُنگ، بازی و سرگرمی و نمایش با موضوعاتی از قبیل احکام، حجاب و نماز ارائه می‌شود.

میزبانی از ۱۳ هزار و ۶۲ کودک و خردسال در رواق کودک و خردسال آستان مقدس قم

ارسال نظرات