۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۷۲۹۳۹۹
فجر ۴۴؛

آیت الله سعیدی: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نقشه دشمنان را نقش برآب کرد

آیت الله سعیدی: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نقشه دشمنان را نقش برآب کرد
امام جمعه قم گفت: مردم انقلابی و با بصیرت ایران، امسال نیز در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه خوش درخشیده و با حضور با شکوه خود نقشه دشمنان را نقش برآب کردند.

آیت الله سیدمحمد سعیدی امام جمعه قم در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن شهر مقدس قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: راهپیمایی هر ساله ۲۲ بهمن یک کار جدیدی است که هرساله انجام می پذیرد و یک نوع عبادت سیاسی همچون نماز است.

وی در ادامه با ذکر مثالی برای تبیین بیشتر افزود: کسی که نماز می خواند و روزهای بعد نیز نماز را به جا می آورد تکرار نیست؛ بلکه نماز همان روزِ خود است و با روزهای دیگر متفاوت است و راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه نیز این چنین بوده و هر ساله راهپیمایی جدیدی متناسب با اقتضائات و رهنمودهای رهبری شکل می گیرد.

تولیت حرم حضرت معصومه(س) بیان داشت: مردم انقلابی و با بصیرت ایران، امسال نیز در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه خوش درخشیده و شرکت با شکوهی کردند و لازم است این حضور آنان به جهانیان انعکاس داده شود.

وی در ادامه با اشاره به القای دشمنان مبنی بر این که مردم ایران از انقلاب اسلامی رویگردان شده اند خاطرنشان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نشان دهنده دو چیز است که یکی از آنها این است که مردم به امام راحل و نهضت ایشان معتقد هستند و تلاش می‌کنند که ان شاءالله کمبودها و مشکلات را برطرف کنند.

آیت الله سعیدی در پایان تصریح کرد: قطعاً این گونه ترفندهای دشمنان به جایی نخواهد رسید؛ زیرا مردم ایران اسلامی ۴۴ سال است که این حرکت پرشور و عظیم را انجام می دهند و حضور خود در سنگرها را به جهانیان نشان داده و ارادت دوباره خود به انقلاب اسلامی را بروز می دهند.

ارسال نظرات