۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۱
کد خبر: ۷۲۷۷۲۴
نماینده ولی فقیه در کاشان تأکید کرد؛

لزوم تلاوت قرآن در ادارات و مدارس به عنوان یک اصل

لزوم تلاوت قرآن در ادارات و مدارس به عنوان یک اصل
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی به لزوم تلاوت قرآن در ادارات و مدارس به عنوان یک اصل تأکید کرد و گفت: پیامبر برای رفع رذائل اخلاقی از جامعه مبعوث شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش کاشان، گفت: تزکیه نفس و تربیت ازجمله مهمترین وظایف آموزش و پرورش است.

وی تفسیر قرآن، تربیت و تزکیه نفس همزمان با علم آموزی را از مهمترین وظایف آموزش و پرورش دانست و افزود: اگر تمامی ارکان یک مدرسه به دستاورد‌ها و ارزش‌های انقلاب توجه داشته باشند در آن مدرسه کار تربیتی مطلوب انجام خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه قرآن کریم بعد از تلاوت باید با مبانی اهل بیت(ع) تفسیر شود، گفت: امام زمان(عج) نیز هر زمانی که ظهور کند همین کار را ادامه می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در کاشان به لزوم تلاوت قرآن درادارات و نهاد‌ها و مدارس به عنوان یک اصل تأکید کرد و ابراز داشت: پیامبر اکرم(ص) برای انتقال آیات قرآن به مردم و رفع رذائل اخلاقی از جامعه آمد.

به گفته وی هیچ رذیله اخلاقی مانند دروغ و کینه و حسادت نیست و هرکس برای رفع رذایل اخلاقی جامعه ابتدا باید از خودش شروع کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در توصیه‌های پایانی خود بیانیه گام دوم انقلاب به علم آموزی اشاره دارد، افزود: مخاطب نخست علم آموزی اساتید دانشگاه و حوزه‌های علمیه هستند و برای همین است که باید زمینه علمی و تخصص فرزندان خود را فراهم کنیم./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات