۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۸
کد خبر: ۷۲۷۶۴۰
رئیس مجمع بسیجیان استان قم عنوان کرد؛

لزوم وحدت رویه در استان های کشور برای کشف مسئله

لزوم وحدت رویه در استان های کشور برای کشف مسئله
میرزاده گفت: وحدت رویه در استان های کشور برای کشف مسئله مثل آب مسئله ای حیاتی است و هر استانی که در توسعه خودبا مشکل مواجه شده است، ابر چالش آن ناهماهنگی و نبود وحدت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قم، سید رضا میرزاده رئیس مجمع بسیجیان استان قم در نشست خبری اجلاس مجمع عمومی سالیانه مجمع بسیجیان استان قم که در سالن شهید فخری زاده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قم برگزار شد، با اشاره به فلسفه تشکیل مجمع در بسیج اظهار داشت: گسترده ترین نهاد کشور سازمان بسیج است و بسیج در تمامی نهادها و اقشار مختلف جامعه وجود داشته و با تمامی بدنه جامعه به ویژه نخبگان ارتباط دارد.

وی در ادامه افزود: مجمع بسیجیان استان قم سازوکاری مردمی است که برای استفاده حداکثری از بدنه نخبگانی جامعه در این استان تشکیل شده است.

رئیس مجمع بسیجیان استان قم بیان داشت: این مجمع سازمانی مردم نهاد است که ترکیبی از سازمان های رسمی و غیررسمی می باشد که غالب افراد موجود در این مجمع نیز از بدنه مردمی و اجتماع است.

وی در ادامه بیان داشت: رئیس مجمع بسیجیان استان قم به صورت انتخابی گزینش می شود و نیروهای مردمی هستند که رئیس، نایب رئیس و ناظر مجمع را انتخاب می کنند.

میرزاده با اشاره به فرآیند مطالبه‌گری اظهار داشت: وحدت رویه در استان های کشور برای کشف مسئله مثل آب خوردن، مسئله ای حیاتی است و هر استانی که در توسعه خود با مشکل مواجه شده است، ابر چالش آن ناهماهنگی و نبود وحدت است.

رئیس مجمع بسیجیان استان قم در ادامه خبر داد: با توافق استانداری، نمایندگان و رئیس دادگستری استان قرار شد دبیرخانه مجمع بسیجیان استان قم به عنوان الگویی در کشور به دبیرخانه وحدت رویه تبدیل گردد که هدف آن ارتقاء همه فضایی ها میان بخش های اجتماعی نخبگان استان قم است.

میرزاده در پایان خاطرنشان کرد: مجمع بسیجیان استان قم آمادگی کافی دارد تا در حد توان به قیمت نزدیک به صفر کشف مسئله کرده و راهکارهای مناسب را در اختیار متولیان و مراجع رسمی قرار دهد.

ارسال نظرات