۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۷۲۶۷۷۹
حجت الاسلام میرزایی در گفت‌وگو با رسا مطرح کرد؛

پیروی از ولایت، رمز موفقیت شهید سلیمانی/ تصویب قانون مقابله با اقدامات تروریستی آمریکا

پیروی از ولایت، رمز موفقیت شهید سلیمانی/ تصویب قانون مقابله با اقدامات تروریستی آمریکا
نماینده مجلس رمز موفقیت شهید سلیمانی را پیروی از ولایت دانست و گفت: نتیجه ولایت مداری و تلاش‌های شهید سلیمانی نابودی کامل داعش و تکفیری‌ها در منطقه شد.

حجت الاسلام حسین میرزایی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با گرامیداشت سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی، به تبیین نقش اقدامات و فعالیت های حاج قاسم در پیشبرد جریان مقاومت در منطقه و شکست داعش پرداخت و گفت: شهید سردار سلیمانی پرچم دار مبارزه با تروریسم و ستون خیمه مقاومت در منطقه بود و پیروزی هایی که در سالهای گذشته توسط رزمندگان در منطقه به وجود آمد مرهون زحمات و تلاش های این شهید بزرگوار است.

وی رمز پیشرفت ها و موفقیت های حاج قاسم سلیمانی را در پیروی از ولایت و رهبر معظم انقلاب دانست و افزود: اگر ولایتمداری در فرمانده ای وجود نداشه باشد هرچقدر آن فرمانده از استعداد، تیزهوشی و توانایی نظامی بالایی هم برخوردار باشد نمی تواند این چنین پیروزی های بزرگی را به دست بیاورد؛ مگر اینکه فرمانده از یک قدرت معنوی پیروی کند که آن هم در تبعیت از ولایت و امامت حاصل خواهد شد.

نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نتیجه ولایت مداری، کار و تلاش شهید سردار قاسم سلیمانی نابودی کامل داعش، تکفیری ها و تروریست ها در منطقه شد.

حجت الاسلام میرزایی بر وظیفه مسؤولان در پیگیری مطالبه انتقام حاج قاسم از طریق نهادهای قانونی و مجامع بین المللی تاکید و اظهار کرد: نمایندگان مجلس قانونی را با عنوان «قانون مقابله با نقض حقوق بشر و اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه» تصویب کردند که بندهای این قانون متناسب و بر اساس پیگیری حقوقی و بین المللی شهادت حاج قاسم سلیمانی تنظیم شده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: باید مسؤولان دولتی و قضایی در مجامع بین المللی این قانون را پیگیری کنند و مطالبه گر خون سردار شهید سلیمانی باشند./998/

میثم صدیقیان

ارسال نظرات