۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۷۲۶۶۲۲
آیت الله نوری همدانی مطرح کرد؛

نقش تاثیرگذار علما و اندیشمندان در رفع نابسامانی های امت اسلامی

نقش تاثیرگذار علما و اندیشمندان در رفع نابسامانی های امت اسلامی
حضرت آیت الله نوری همدانی نقش علما در رفع نابسامانی‌های امت اسلامی را برجسته دانست و گفت: در اجتماع بزرگ حج باید مسائل و مشکلات جهان اسلام مورد بحث و گفت‌وگو قرار گیرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی با تقدیر از زحمات و فعالیت های صورت گرفته، حج ابراهیمی را فرصت مناسبی برای ارتباط و پیوند میان مسلمانان دانست و خاطرنشان کرد: اجتماع عظیم مسلمین از سراسر جهان در سرزمین وحی آن هم در زمان معین ویژگی مهم حج است که با ایجاد وحدت و همدلی در این اجتماع بزرگ باید مسائل و مشکلات جهان اسلام مورد بحث و گفت‌وگو قرار گیرد.

این مرجع تقلید در ادامه نقش علما و اندیشمندان مسلمان در رفع نابسامانی های امت اسلامی را بسیار برجسته خواند و تصریح کرد: نقش علما و اندیشمندان اسلامی در آگاه کردن مسلمانان جهان نسبت به اوضاع کنونی جهان بسیار مهم است و باید در این ایام مسلمانان را بیدار و از نقشه های دشمنان آگاه کرد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
رییس دفتر و همه کاره کروبی اون مجتبی واحدی از ایران گریخت و در امریکا به جاسوسی و خبرچینی و سیاه نمایی علیه ایران و انقلاب و اسلام ناب محمدی ص مشغول است
0
0