۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۷۲۶۶۱۷
رئیس دفتر شورای نگهبان کرمانشاه:

۹ دی، نماد بینش ملت ایران است

۹ دی، نماد بینش ملت ایران است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام مفید گفت: ۹ دی نماد عزت و بصیرت است چرا که در آن روز توطئه‌های دشمنان نظام با استقامت مردم حماسه ساز و به پشتوانه رهبری نقش بر آب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام محسن مفید امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته بصیرت، اظهار داشت: نهم دیماه حماسه ای بی نظیر و بی بدیل بود که با حضور برگرفته از روح ایمانی، ولایی و انقلابی مردم ایران اسلامی شکل گرفت.

رئیس دفتر شورای نگهبان استان کرمانشاه افزود: مردم توانستند یکی از پیچیده ترین توطئه های دشمنان را که با بهره گیری از عوامل فریب خورده و بعضا مزدور داخلی شکل گرفته بود، خنثی کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر پایه سه رکن، اسلام، مردم و رهبری قرار دارد، گفت: دشمن در طول سه دهه ابتدایی عمر با برکت انقلاب اسلامی تلاش زیادی کرد تا هر سه رکن اسلامیت، جمهوریت و رهبری را به حاشیه ببرد.

حجت الاسلام مفید افزود: دشمن در طی سالیان اخیر تصور می کرد بواسطه تجربه انقلابهای مخملی در سایر کشورها بتواند انقلاب اسلامی را شکست دهد اما به واسطه آموزه های دینی، رهنمودهای رهبر فرزانه و همچنین بواسطه حضور پرشور مردم و پایداری و استقامت آنها در پای مکتبشان توانستند توطئه های دشمن را خنثی کنند.

وی تصریح کرد: نقشه سال 88 در انتخابات توسط دشمن طرح ریزی شده بود و برخی نیز در داخل کشور عامدانه و آگاهانه فریب دشمن را خوردند و آب به آسیاب دشمن می ریختند و هدف آنها تقابل با رهبری و نظام بود و از طرفی نادیده گرفتن حق رأی مردم در تعیین سرنوشت بود و در نهایت آخرین اقدامشان هتک حرمت به عزاداری امام حسین(ع) و عاشورا بود.

حجت الاسلام مفید ادامه داد: خواص بی بصیرت و ساکت، جریانات ضدانقلاب، تمام دستگاههای امنیتی اطلاعاتی دشمن با تمام توان رسانه ای و تبلیغاتی و شبکه های ماهواره ای فارسی زبان که در آن برهه از زمان بطور رسمی فعالیتشان را آغاز کردند 24 ساعته پای کار آمدند و علیه نظام فعالیت کردند و تحریم های شکننده ای اعمال کردند.

وی گفت: همانطور که شاهد بودیم این فتنه پیچیده با میدان داری رهبر فهیم و فرزانه انقلاب و دفاع تمام عیار ایشان از آراء و همچنین حضور پررنگ، پرشور و حماسی مردم خنثی شد و دشمن عقب نشینی کرد و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن در تاریخ ایران ثبت شد.

حجت الاسلام مفید خاطرنشان کرد: حقیقتاً نهم دیماه یوم الله است، نماد عزّت و بصیرت است چرا که در آن روز دشمنان اسلام و نظام با استقامت مردم حماسه ساز و به پشتوانه رهبری، مایوس شدند و توطئه های آنها نقش بر آب شد./1400/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
مطالب ارزشمندی بود.
0
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
فتنه گران برای رسیدن به قدرت حاضر شدند ایران را به ویرانه تبدیل کنند و حتی با آمریکا و اسرائیل بسته بودند که کشور را اشغال کنند تا این ها بتوانند به هوس های دنیا طلبانه خود و جاه و مقام دست پیدا کنند.
0
0