۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴
کد خبر: ۷۲۵۵۲۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:

بالاترین معروف، حفظ نظام اسلامی است

بالاترین معروف، حفظ نظام اسلامی است
حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه امروز بالاترین معروف حفظ نظام است،گفت:بصیرت افزایی، نهادینه سازی ارزش ها و مقابله با ضدارزش ها برای مقابله توطئه های دشمن ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر استان که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: امروزه بالاترین معروف حفظ نظام اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت اعتلای فرهنگ اسلامی، ایرانی تأکید کرد و افزود: تلاش در راه سلامت اخلاقی خانواده و اجتماع باید مورد توجه قرار گیرد.

وی توجه به جوانی جمعیت را از دیگر مصادیق مهم معروف خواند و عنوان کرد: تکثیر نسل، فرزندآوری و تربیت نسل جوان در جامعه باید نهادینه شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی خاطرنشان کرد: رونق دادن به اشتغال و رفع بیکاری، استقرار عدالت قضایی و اقتصادی از دیگ معروف هاست.

وی پیاده کردن اخلاق اسلامی و گسترش علم و فناوری را معروف دیگر خواند و تاکید کرد: باید به این موارد توجه شود در عرصه امر به معروف در اولیت برنامه ها قرار گیرند.

نماینده ولی فقیه در لرستان شایسته سالاری، نفی‌تبعیض و توصیه‌های فراقانونی را از دیگر مصادیق معروف عنوان کرد و گفت: برای ترویج معروف ها باید از ظرفیت های فرهنگی، دینی، آموزشی و تبلیغی استفاده شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات