۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۷۲۴۴۶۷
فرماندهی انتظامی کشور در پیامی؛

بسیجیان در فتنه‌های دشمنان مظلومانه به خون خود غلطیدند

بسیجیان در فتنه‌های دشمنان مظلومانه به خون خود غلطیدند
فرماندهی انتظامی کشور تصریح کرد: بسیجیان طی ناآرامی‌های اخیر در فتنه‌های دشمنان مظلومانه به خون خود غلطیدند تا آنان که سودای برندازی در سر می‌پرورانند گیج و مبهوت شوند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی ضمن تبریک هفته بسیج به تمام بسیجیان، این نهاد را تکیه گاهی محکم برای نظام و نعمتی برای مردم عنوان کرد.

در پیامی که فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت هفته بسیج صادر کرد، آمده است:

«پنجم آذر ماه 1358 سالروز تأسیس بسیج و تشکیل ارتش 20 میلیونی به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) است و هفته بسیج برای همگان یادآور عشقی خالصانه و بی چون و چرا به ولایت و جان سپردن در راه مولا و مقتدا بدون ذره ای چشم داشت است.

بسیج، مکتب عاشقانی بی غل و غش است که هرکجا نیاز باشد می شتابند و بر سر این عشق جان می بازند.

این تکیه گاه محکم نظام سال هاست که در صحنه های مختلف حضور دارد؛ هرکجا که روحیه بسیجی دمیده شود شکوفایی و پیشرفت متبلور می گردد. در عرصه های دفاع، جهاد، مبارزه، علم، فناوری و نخبه پروری، فرهنگ و تفکر بسیجی و دلسوزی بسیجیان سرعت پیشرفت و تعالی را دوچندان کرده است.

بسیج، نعمتی است برای مردم ایران؛ پشتوانه ای چون کوه محکم و استوار و خلوصی ناب و گواه آن شهدایی است که طی ناآرامی های اخیر در فتنه های دشمنان در مظلومیت به خون خود غلطتیدند تا آنان که سودای براندازی در سر می پرورانند گیج و مبهوت از این شور و شیدایی شوند و در این روزهاست که دوراندیشی امام راحل بیش از پیش نمایان می گردد.

این پاک ترین انسان ها ثابت کرده اند که حافظان باغیرت و مدافعان نظام اسلامی می باشند و در این راه سینه سپر می کنند و این حضور در بحران ها بر کسی پوشیده نیست.

بسیجی نماد تربیت اسلامی و تداعی کننده فرهنگ معنویت، شجاعت، غیرت، استقلال و آزادگی است که با هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای عزیز"مدظله العالی" این فرهنگ و مکتب به اقصی نقاط دنیا صادر شده و در بسیاری از کشورها به ویژه در یـمـن، لبـنـان، فـلسـطیـن، سـوریـه و عـراق با تأسی از این مکتب به موفقیت هایی نائل شده اند که دشمنان جهان اسلام را در حیرت و سرگردانی فرو برده است.

هفته بسیج فرصتی مغتنم برای گرامیداشت فداکاری، ایثار و جانفشانی همه کسانی است که در گمنامی برای عزت و سربلندی این مرز و بوم از خود گذشتند تا ایران اسلامی مان استوار بماند.

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک این هفته به همه بسیجیان، یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای امنیت را گرامی داشته و اعلام می دارد با روحیه بسیجی همچون گذشته خدمتگزار مردم و حافظ جان و مال و ناموس و امنیت و اقتدار ایران اسلامی خواهد بود و تلاش می کند تحت عنایات حضرت ولی عصر(عج) و زعامت فرمانده معظم کل قوا"مدظله العالی" روزبه روز بر این اقتدار و سرافرازی نظامی اسلامی افزوده شود و ان شاءالله شاهد خواری و خفت دشمنان ایران اسلامی و انقلابی مان باشیم.

ارسال نظرات