۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۷۲۳۵۶۱
مدیر حوزه‌های علمیه تأکید کرد؛

ضرورت هزینه کردن برای نظام علمی کشور/نخبگان را دریابیم

ضرورت هزینه کردن برای نظام علمی کشور/نخبگان را دریابیم
آیت الله اعرافی با تأکید بر ضرورت هزینه برای نظام علمی کشور، گفت: در این زمینه باید بدون نگاه و محاسبه سود و زیان هزینه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، آیت الله علیرضا اعرافی در جمع اساتید و نخبگان دانشگاهی، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان لرستان که در سالن آمفی تئاتر دانشگاه لرستان برگزار شد، گفت: برای نظام علمی کشور باید بدون نگاه و محاسبه سود و زیان هزینه کرد.

دانشگاه‌ها محلی برای تبیین گفتمان انقلاب اسلامی است

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه دانشگاه‌ها محلی برای ارائه و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی است، افزود: متاسفانه اکنون حوزه و دانشگاه از نگاه بزرگ تمدن انقلاب اسلامی فاصله گرفته‌اند و لذا باید تلاش کرد این فاصله پر شود.

وی عنوان داشت: گفتمان انقلاب اسلامی اگر با عملکرد درست مسئولان، حوزویان و دانشگاهیان پیش برود، بی‌شک، گفتمانی موفق و اثرگذار خواهد بود.

آیت الله اعرافی بر ضرورت حمایت از نخبگان تأکید و بیان کرد: باید نخبگان را دریابیم و آنها را حمایت کنیم، تا مانع از مهاجرت مغزها شویم.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۴۳ سال است که دشمنان اسلام و انقلاب برای جمهوری اسلامی ایران نقشه های شوم در سر دارند، عنوان داشت: این کشور انواع توطئه‌ها و تحریم‌ها را پشت سر گذاشته و با وجود همه فشارها و تحریم ها روز به روز قدرتمندتر و باعظمت‌تر خواهد شد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات