۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۵
کد خبر: ۷۲۳۱۱۸
حجت الاسلام والمسلمین دژکام:

دشمن از حضور دولت در میدان جهاد اقتصادی به خشم آمده است

دشمن از حضور دولت در میدان جهاد اقتصادی به خشم آمده است
نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: خشم دشمن از حضور دولتمردان در میدان جهاد اقتصادی است و از این رو کشور را تحریم های بیشتری می کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، شامگاه شنبه در مراسم بزرگداشت شهدای حرم شاهچراغ و شهدای طلبه حادثه اخیر که در مسجد اهل بیت قم برگزار شد، گفت: خداوند در قرآن فرموده است که ما شما را می آزماییم و فضای عمومی جامعه ما لبریز از این امتحانات است.

وی با اشاره به اینکه پیش از ظهور برای شیعیان امتحاناتی پیش خواهد آمد، افزود: دشمنان خدا با همه ابزارشان، تحریم ها و رسانه هایشان می خواهند شما مومنین را بترسانند و این نوعی آزمایش الهی است که تعطیل بردار هم نیست.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه در این آزمایش ها گاهی برخی از افراد را فتنه می بلعد، عنوان کرد: گرانی یکی از موضوعاتی است که در روایات از آن به عنوان امتحان یاد شده و هرچند ما طلاب خواهان گرانی نبوده و بیشتر از همه به این قشر فشار و سختی وارد می آید اما باید به یاد بیاوریم که این سختی ها آزمایش است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با ابراز اینکه لیدرهای آشوب های اخیر به دنبال کشتن مومنین هستند، اظهار داشت: شیراز در این ده روز در مصیبت عزیزانی در سوگ نشست اما از آن بالاتر در سوگ توهین به احمد بن موسی (ع) نشسته اند و مردم شیراز نسبت به حضرت شاهچراغ غیرت و تعصب دارند.

وی مردم شیراز را عاشق اهل بیت دانست و تصریح کرد: ریشه های حرکت های تروریستی که آمریکا و اسرائیل باشند به حرمت اهل بیت (ع) به زودی خشکانده خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین دژکام با اشاره به اینکه دستور خداوند تجهیز در مقابل دشمن است، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام با قدرت جمهوری اسلامی مخالف هستند و در تجهیز و تهیه عده و عُده وظیفه ای را برعهده دارند، برادران نظامی وظیفه خود را به خوبی انجام داده و می دهند، اما آیا در بخش اقتصادی مجهز شده ایم.

وی با بیان اینکه جهاد مدیران و مسئولان کشور در میدان اقتصادی است، ابراز کرد: مدیران ارشد و دولت حاضر در این میدان مهم ورود کرده است و خشم دشمن از حضور دولتمردان در میدان جهاد اقتصادی است و از این رو کشور را تحریم های بیشتری می کنند.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه طلاب نباید میدان جهاد رسانه و فضای مجازی را خالی کنند، اظهار کرد: وضعیت تبلیغی ما با توجه به ظرفیت های موجود مطلوب نیست، طلاب باید هم فضای سنتی منبر و مسجد و هم جنگ نرم و میدان فضای مجازی را پوشش دهند.

وی افزود: حوزه و حوزویان باور کنند که تربیت نسل جدید وظیفه آنهاست و افسر جنگ رسانه ای شما اهل علم هستید لذا این حوزه را باید دریافت.

ارسال نظرات