۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۷۲۲۲۱۳
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

امر به معروف و نهی از منکر باید اعتقادی و قلبی باشد

امر به معروف و نهی از منکر باید اعتقادی و قلبی باشد
حجت الاسلام حیات الغیب با تأکید بر توجه آمران به معروف در انجام این فریضه واجب، گفت: فعالیت آمران به معروف و ناهیان از منکر اگر قلبی و دلی نباشد اثرگذار نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام سید لطف الله حیات الغیب، ظهر امروز در دیدار با دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان گفت: کار آمران به معروف و ناهیان ازمنکر بسیار ارزشمند است و دارای پاداشی بزرگ است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان امر به معروف و نهی از منکر را کار پیامبران و انبیاء الهی عنوان کرد و افزود: امر به معروف و نهی از منکر اعتقادی و قلبی است.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر اگر قلبی و دلی نباشد اثرگذار نخواهد شد، خاطرنشان کرد: آمران به معروف و ناهیان از منکر باید بین نسل امروز فعالیت چشمگیری داشته باشند.

حجت الاسلام حیات الغیب به توطئه های دشمن و هدف قرار دادن نسل جوان و نوجوان اشاره و عنوان کرد: برای مقابله با این اقدامات دشمن باید جدی تر عمل کرده و در فضای دانشگاه و مدارس بیشتر فعالیت شود.

وی بر ضرورت با برنامه ریزی دقیق ستاد امر به معروف و نهی از منکر برای ترویج معروف ها و نهی از منکر ها گفت: با ترویج ارزش ها باید جلوی توطئه های فرهنگی دشمن گرفته شود.

حجت الاسلام حیات الغیب بدترین منکر را بدبینی مردم نسبت به نظام عنوان کرد و بیان داشت: مسؤولان باید مواظب گفتار خود باشند و خلاف آنچه می گویند عمل نکنند که باعث بی اعتمادی مردم به نظام شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات