۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۲
کد خبر: ۷۲۱۵۹۴
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر لرستان:

همکاری حوزه علمیه و جمعیت هلال احمر منشأ ارائه خدمات ارزشمند به جامعه است

همکاری حوزه علمیه و جمعیت هلال احمر منشأ ارائه خدمات ارزشمند به جامعه است
حجت الاسلام منصوری به ظرفیت حوزه علمیه اشاره کرد و گفت: همکاری حوزه علمیه و جمعیت هلال احمر می تواند منشا ارائه خدمات ارزشمند در جامعه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام فرزاد منصوری، در آیین افتتاحیه‌ خانه هلال مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان لرستان گفت: هلال احمر متخصص در بحران ها و حل مشکلات مردم در اتفاقات است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر لرستان با بیان اینکه جمعیت هلال احمر ظرفیت های بالایی برای خدمت رسانی به مردم دارد، افزود: یکی از علت‌های موفقیت مردمی بودن آن است.
وی عنوان کرد: جمعیت هلال احمر متخصص در در بحران ها و حل مشکلات مردم در اتفاقات است که همواره مورد اعتماد مردم نیز به شمار می‌آید.

وی با اشاره به تفاهم نامه‌های بین این جمعیت و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور در سطح ملی گفت: پیوند وظایف کاری این دو نهاد می تواند منشا اقدامات اثر بخش در جامعه شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر لرستان با اشاره به اینکه طلاب در بحران ها ظرفیت های بی نظیری دارند ودلسوزانه به مردم خدمت گذاری می‌کنند، گفت: اگر در این رابطه‌هم افزایی صورت بگیرد منفعت بیشتری از آن متوجه مردم بخصوص نیازمندان دارند.

حجت الاسلام منصوری با بیان اینکه خانه هلال محلی برای شروع فعالیت های گسترده بین این دو مجموعه خواهد شد، گفت: امیدواریم این اتفاق خوب در استان منشا اقدامات خیرخواهانه بیشتری شود./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات