۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۲
کد خبر: ۷۲۱۵۶۳

حمله هوایی روسیه به اطراف حلب و هلاکت 100 نفر از تروریست ها

حمله هوایی روسیه به اطراف حلب و هلاکت 100 نفر از تروریست ها
حمله جنگنده‌های روسیه به مقر آموزش تروریست‌ها در اطراف حلب سوریه، به کشته‌شدن ۱۰۰ نفر از آنها منجر شد.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از  گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روسیا الیوم، «اولگ ایگوروف» معاون مرکز روسی آشتی نیروهای متخاصم در سوریه موسوم به «حمیمیم» روز یکشنبه اعلام کرد که نیروی هوایی روسیه با چندین حمله، یک کمپ آموزشی تروریست‌ها را در حومه شمال غربی حلب هدف قرار داد.

خبرگزاری دولتی سوریه «سانا» به نقل از معاون مرکز روسی آشتی نیروهای متخاصم در سوریه موسوم به «حمیمیم» نوشت که در نتیجه این حمله هوایی روسیه، حدود 100 تروریست کشته شدند.

در همین رابطه، خبرگزاری تاس به نقل از ایگوروف گزارش داد که درگیری‌ها بین شبه‌نظامیان در مناطق عفرین و اعزاز بر سر مسئله توزیع مجدد نفوذ در مناطق شمال غربی سوریه، قطمه و اعزاز در حومه حلب ادامه دارد.

جنگنده‌های روسیه دیروز یکشنبه در چارچوب مقابله با گروه‌های تروریستی، کمپ آموزشی تروریست‌ها و مرکز فرماندهی آن‌ها را در حومه شهرک‌های قطمه و اعزاز در حومه حلب هدف قرار دادند.

ایگوروف درباره خسارات وارده به تروریست‌ها گفت که این حملات منجر به انهدام مرکز فرماندهی، انبارهای سلاح، مهمات و تجهیزات و کل مقر کمپ از جمله 15 خودروی حامل مسلسل‌های سنگین و راکت‌انداز شد.

انتهای پیام/+

ارسال نظرات