۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۷۲۱۳۸۶
آیت الله صدیقی:

آمریکا و جبهه استکبار با ایجاد تفرقه به دنبال تسلط بر کشورهای مسلمان هستند

آمریکا و جبهه استکبار با ایجاد تفرقه به دنبال تسلط بر کشورهای مسلمان هستند
استاد حوزه علمیه با اشاره به ضرورت وحدت و امنیت در جامعه اسلامی گفت: آمریکا بنا دارد جنگ شیعه و سنی و جنگ های فرقه ای راه بیندازد و و عزت و قدرت ما را خاکستر کند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله کاظم صدیقی استاد درس خارج حوزه علمیه به مناسبت میلاد پیامبر(ص) گفت: شیطان دشمن اول بشریت است که حضرت آدم(ع) را از بهشت محروم کرد.

وی افزود: قرآن کریم یکی از مهم ترین تاکتیک های شیطان که امور مختلفی در گمراهی بندگان خدا به کار می برد را ایجاد کینه و تفرقه برمی شمارد و تفرقه تمرکز قدرت را تبدیل به تفرق قدرت می کند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه وقتی مسلمانان با هم باشند قدرت عظیمی خواهند داشت، اظهار کرد: شیطان با ایجاد تفرقه تمرکز قوا را به تفرقه قوا تبدیل می کند و دشمن تا وقتی ما قوی باشیم جرات غارت مسلمانان را نخواهد داشت اما دشمنان اسلام با استفاده از ضعف مسلمانان آنها را از هستی ساقط می کنند.

آیت الله صدیقی با بیان اینکه «یدالله مع الجماعه» خاطرنشان کرد: با وحدت دست و قدرت خدا هم با ما است اما اگر همدیگر را خرد کردیم خدا هم نصرتش را از ما بر می دارد و کسی که خداوند یاورش نباشد بی یاور خواهد بود.

وی افزود: اثر اتحاد امنیت عمومی است، جنگ داخلی برای ما تهدید خطرناکی خواهد بود و اختلافات داخلی دشمنان بیرونی را تشدید و امیدوار می کند و دوستان خدا را و صاحبان این همه قربانی پاک را مایوس می کند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه امنیت اگر از دست رفت دیگر به راحتی برنمی گردد، اظهار کرد: سلامتی و امنیت دو نعمتی هستند که اگر از دست برود دیگر به راحتی برنمی گردد، شکر این امنیت، اتحاد و این محور وحدت و امنیت که پرچمدار و نائب امام زمان (عج) هست را باید به جا بیاوریم.

آیت الله صدیقی با بیان اینکه دشمنان به دنبال جنگ شیعه و سنی هستند، اذعان کرد: آمریکا، انگلیس و صهیونیست ها بنا دارند جنگ شیعه و سنی و جنگ های فرقه ای راه بیندازند و اگر این آتش شعله ور شود تنها فتنه گر را نمی سوزاند و همه جامعه را طعمه خود قرار می دهد و عزت و قدرت ما را خاکستر می کند.

وی ادامه داد: امروز ابزار موثر دشمن فضای مجازی و جنگ سایبری است لذا نباید با بزرگ کردن مسائل جزئی فرصت و غذا برای رسانه های معاند فراهم کنیم.

ارسال نظرات