۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۷۲۱۱۳۰
نماینده، ولی فقیه در کاشان:

غربی ها با حکومت دینی در ایران مخالف هستند

غربی ها با حکومت دینی در ایران مخالف هستند
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: قدرت و اقتدار و عزت امروز ایران از قرآن و اهل بیت است و دشمن قصد داشت نور خدا را با زبان و رسانه‌های خود خاموش کند، اما نتوانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های انتظامی در کاشان با اشاره به اینکه امروز در راس حکومت اسلامی ولایت فقیه و نائب امام زمان(عج) قرار دارد، گفت: این بالاترین امتیاز برای حکومت دینی در نظام دینی ایران است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و اسرائیل و غرب با حکومت دینی در ایران مخالف هستند، گفت: توطئه‌های دشمن برای مخالفت آن‌ها با جمهوری اسلامی ایران برای استقرار حکومت دینی در ایران است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از ابتدا تا کنون بار‌ها از سوی دشمن تهدید به حمله نظامی و جنگ شده است، گفت: زمانی که جمهوری اسلامی ایران از سوی کارتر رئیس جمهور سابق آمریکا تهدید به حمله نظامی شد امام راحل می‌فرماید آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی ادامه داد: وقتی نتانیاهو، جمهوری اسلامی ایران را تهدید به حمله نظامی کرد رهبر معظم انقلاب در سخنرانی تاریخی خود در مشهد مقدس اعلام کرد اگر اسرائیل دست از پا خطا کند، تل آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: ترامپ نیز تهدید کرد اگر ایران به پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق حمله کند ۵۲ نقطه در ایران را هدف قرار خواهد داد، اما هیچ غلطی نتوانست بکند.

وی قدرت و اقتدار و عزت امروز جمهوری اسلامی ایران را مرهون قرآن و اهل بیت(ع) دانست و افزود: دشمن قصد داشت نور خدا را با زبان و رسانه‌های اختیار خاموش کند، اما نتوانست.

به گفته وی امروز ملت ایران، سپاه، بسیج و ارتش و نیروی انتظامی حامی و پیشتیبان دین خدا و حاکمیت دینی در جمهوری اسلامی ایران است و در این راه ثابت قدم است و تا پای جان ایستاده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی یادآور شد: مرحوم مجلسی در بهار می‌فرماید، امام صادق(ع) سه بار قسم یاد کرده است بیت المقدس به دست مردم قم است و قم خط صحیح تشییع ملت ایران است.

لازم به ذکر است، صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی و سپاه در منطقه کاشان به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور نماینده، ولی فقیه در کاشان، مسؤولان شهرستان و خانواده شهدا در فرماندهی انتظامی کاشان برگزار شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات