۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۵
کد خبر: ۷۱۷۷۱۶
حجت الاسلام موسوی:

۳۰ موکب در شلمچه و چذابه برای خدمت رسانی به خواهران در نظر گرفته شده است

۳۰ موکب در شلمچه و چذابه برای خدمت رسانی به خواهران در نظر گرفته شده است
خوزستان - مسؤول کمیته مشارکت‌های مردمی و اسکان اربعین خوزستان از استقرار ۳۰ موکب در شلمچه و چذابه برای خدمت رسانی به خواهران خبر داد.

حجت الاسلام سیدمحمود موسوی، مسؤول کمیته مشارکت‌های مردمی و اسکان اربعین خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز پیرامون نحوه خدمت‌رسانی مواکب به زائران اربعین حسینی اظهار داشت: خدمات رسانی به زائران اربعین از هفتم شهریورماه مصادف با اول ماه صفر با توزیع آب آشامیدانی توسط موکب‌ها آغاز و از یازدهم شهریور مصادف با پنجم ماه صفر توزیع سه وعده غذایی و میان وعده بین زائران استمرار خواهد یافت.

مسؤول کمیته مشارکت‌های مردمی و اسکان اربعین استان خوزستان عنوان داشت: ۳۰ موکب در ۲ مرز شلمچه و چذابه برای خدمت رسانی به خواهران در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام موسوی خواستار مشارکت و نذر برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی در ۲ گذرگاه شلمچه و چذابه از سوی مردم سراسر کشور شد و گفت: علاقه مندان می‌توانند نذورات و کمک‌های خود به موکب را به شماره حساب ۳۸۸۲-۰۴۷۶-۷۳۷۰-۶۰۶۳ ستاد توسعه وبازسازی عتبات عالیات ویژه اربعین واریز کنند.

مسؤول کمیته مشارکت‌های مردمی و اسکان اربعین استان خوزستان در پایان ابراز داشت: برای پذیرایی شایسته از زائران اربعین در شلمچه و چذابه و مسیر‌های منتهی به این ۲ گذرگاه مرزی سه میلیون قوطی کنسرو و نیز دیگر اقلام خوراکی از جمله میوه و هندوانه به دلیل گرمای هوا نیاز است./۹۴۵۴/

ارسال نظرات