۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۷۱۶۵۶۲
حجت الاسلام والمسلمین مجتهد شبستری در گفت‌وگو با رسا:

خبرگزاری رسا انعکاس دهنده صدای طلاب به مسؤولان حوزه باشد

خبرگزاری رسا انعکاس دهنده صدای طلاب به مسؤولان حوزه باشد
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه خبرگزاری رسا انعکاس دهنده صدای طلاب باشد، گفت: این رسانه به عنوان پل ارتباطی میان طلاب، مدیران و اساتید حوزه علمیه قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین جواد مجتهد شبستری نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، ضمن تبریک روز خبرنگار به تبیین وظایف خبرنگاران در جهاد تبیین و خنثی سازی توطئه های دشمن پرداخت و گفت: خبرنگاران با انعکاس درست واقعیت ها و حوادث در عرصه جهاد تبیین و خنثی سازی هجمه های رسانه ای دشمنان علیه نظام اسلامی نقش مؤثر و بی بدیلی را ایفا می کنند.

وی با بیان اینکه نحوه انعکاس خبر از اصل خبر مهم تر است، ابراز کرد: خبرنگار می تواند یک حادثه را به گونه ای منعکس کند که بدون تأثیر یا تاثیر منفی یا مثبت در جامعه باشد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: ممکن است حادثه تلخی در رسانه ها به گونه ای منعکس شود که کمترین تأثیر منفی را در جامعه داشته باشد یا اینکه خبر مثبت به گونه ای انعکاس یابد که اثر منفی بر روی مردم بگذارد.

حجت الاسلام والمسلمین مجتهدشبستری اظهار کرد: باید هنر و مهارت رسانه ها و خبرنگاران به گونه ای باشد که انعکاس اخبار و حوادث بیشترین تاثیر مثبت و کمترین آثار منفی را در جامعه باقی بگذارد.

وی با اشاره به هجمه های رسانه ای دشمنان علیه نظام اسلامی گفت: دشمنان فعالیت های صحیح و مثبتی که دولت و نظام اسلامی انجام داده را منعکس نمی کنند یا اینکه خدمات مردمی دولتمردان را معکوس جلوه می دهند و با دریچه و زاویه دید منفی این گونه اخبار را منعکس می کنند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری بر لزوم مدیریت درست انعکاس اخبار از سوی رسانه های داخلی و انقلابی تأکید و تصریح کرد: خبرنگاران و رسانه های داخلی و انقلابی در ترسیم صحیح اخبار به گونه ای فعالیت کنند که میدان عمل را در دست بگیرند تا دشمنان نظام قدرت مانور و مدیریت انعکاس اخبار داخلی کشور را نداشته باشند.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از همکاران محترم خبرگزاری رسا در تقویت حوزه انقلابی، گفت: نحوه پوشش اخبار در رسانه حوزوی خبرگزاری رسا در جهت تقویت ارکان نظام، انقلاب اسلامی و نیروهای خودی است.

حجت الاسلام والمسلیمن مجتهد شبستری با بیان اینکه هیچ کار و خبرگزاری بدون عیب و نقص نیست، اظهار کرد: خبرگزاری رسا بیشتر اخبار حوزه های علمیه را پوشش می دهد، از این رو باید صدای اقشار مختلف طلاب را بهتر و کامل تر به مسؤولان حوزه های علمیه برساند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه باید خبرگزاری رسا انعکاس دهنده صدای طلاب باشد، گفت: مناسب است که این رسانه به عنوان پل ارتباطی میان طلاب، مدیران و اساتید حوزه علمیه قرار گیرد.

ارسال نظرات