۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳
کد خبر: ۷۱۲۴۱۱
رییس قوه قضاییه:

به دنبال رفع نواقص و ارتقای جایگاه قضایی قم هستیم

به دنبال رفع نواقص و ارتقای جایگاه قضایی قم هستیم
رئیس قوه قضاییه در هفتمین سفر استانی خود به قم گفت: در این سفر به دنبال رفع نواقص و ارتقاء جایگاه قضایی شهر و استان مقدس قم هستیم.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای رئیس قوه قضاییه دقایقی پیش در هفتمین سفر استانی خود وارد قم شد و حرم حضرت معصومه (س) را زیارت کرد.

وی در سخنرانی آغازین خود با اشاره به اهداف خود از سفر به شهر مقدس قم گفت: در این سفر علاوه بر دیدار با مراجع عظام تقلید و سرکشی به مراکز قضایی استان، ضمن دیدار مردمی به بررسی مشکلات قضایی مردم این استان خواهیم پرداخت.

رئیس قوه قضاییه با اشاره به نشست با قضات و کارکنان قضایی استان قم ابراز کرد: در این دیدار به دنبال رفع نواقص و ارتقاء جایگاه قضایی شهر و استان مقدس قم هستیم.

وی با اشاره به اینکه در این سفر تعدادی از مدیران ارشد قوه قضاییه حضور دارند، عنوان کرد: تعداد زیادی از مدیران عالی قوه در این سفر هستند، معاون اول، دادستان کل، روسای دیوان عالی، سازمان ثبت، بازرسی کل، سازمان زندان‌ها و معاونت پیشگیری و تعدادی از مدیران حضور دارند و به بخش‌های مختلف استان سفر می‌کنند تا مسائل را از نزدیک ملاحظه و بررسی کنند.

گفتنی است حجت الاسلام والمسلمین اژه ای پس از زیارت حضرت معصومه (س) با حضور در مجتمع آموزشی قوه قضاییه دیداری با تولید کنندگان، دیدار با اقشار مختلف مردمی و روحانیون، دیدار با قضات و کارکنان دادگستری استان قم، حضور در شورای اداری و بررسی مشکلات قضائی استان و تصویب مصوبات برای رفع مشکلات دستگاه قضائی دارد که از مهمترین برنامه‌های سفر رئیس قوه قضائیه به استان قم است.

ارسال نظرات