۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۷۱۱۹۹۴
در قالب طرح زیارت به نیابت از حاج قاسم؛

۷۲ نفر از دختران کم‌توان جسمی و ذهنی به زیارت حضرت معصومه مشرف شدند

۷۲ نفر از دختران کم‌توان جسمی و ذهنی به زیارت حضرت معصومه مشرف شدند
در سومین دوره از طرح زیارت به نیابت از حاج قاسم به مناسبت دهه کرامت ۷۲ نفر از دختران کم توان جسمی و ذهنی به زیارت حرم حضرت معصومه(س) مشرف شدند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسین زاده با اشاره به برگزاری سومین دوره از طرح زیارت به نیابت از حاج قاسم اظهار کرد: در قالب این طرح همزمان با سالروز میلاد امام رضا علیه السلام ۷۲ نفر از دختران کم توان یا معلول ذهنی و جسمی حرکتی به زیارت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها مشرف شدند.

وی افزود: این برنامه زیارتی به همت اداره امور خانواده حرم مطهر بانوی کرامت و مجموعه های خیریه در قالب طرح زیارت به نیابت از حاج قاسم برگزار شد.

دبیر ستاد دهه کرامت آستان مقدس فاطمی، ادامه داد: این برنامه سومین دوره از اردوهای زیارت به نیابت از حاج قاسم در حرم مطهر بانوی کرامت است که دو دوره گذشته با حضور جانبازان و بیماران ضایعه نخاعی رقم خورده بود.

وی گفت: سومین دوره از طرح زیارت به نیابت از حاج قاسم به مناسبت دهه کرامت که با روز میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر آغاز می شود با حضور دختران کم توان جسمی و ذهنی برگزار شده است.

حسین زاده، افزود: زیارت ضریح مطهر بانوی کرامت از نزدیک و شرکت در مراسم جشن، اهدای متبرکات فاطمی و صرف نهار در مهمانسرای فاطمی از جمله برنامه های این طرح بود.

ارسال نظرات