۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۷۱۱۶۳۹
کمیته وابسته به سازمان ملل:

ادامه اشغالگری در فلسطین عامل تشدید تنش‌ها در منطقه است

ادامه اشغالگری در فلسطین عامل تشدید تنش‌ها در منطقه است
کمیته تحقیق مستقل وابسته به سازمان ملل در اراضی اشغالی و قدس اعلام کرد: ادامه اشغالگری در فلسطین عامل تشدید تنش‌ها در منطقه است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، کمیته تحقیق مستقل وابسته به سازمان ملل در اراضی اشغالی و قدس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ادامه اشغالگری در فلسطین عامل تشدید تنش‌ها در منطقه است.

بر اساس این گزارش، کمیته مذکور عنوان کرده است که ادامه اشغالگری رژیم صهیونیستی در فلسطین و تبعیض علیه فلسطینیان، اساس تنش و بی‌ثباتی و طولانی شدن نزاع و درگیری‌ها در منطقه است.

کمیته تحقیق مستقل در ادامه بیانیه خود همچنین تأکید کرده است که مصون ماندن رژیم صهیونیستی از مجازات، احساس خشم و انزجار در میان فلسطینیان را بیشتر کرده است.

در این گزارش آمده است که کوچاندن اجباری، تهدید، تخریب، شهرک‌سازی برای صهیونیست‌ها، خشونت شهرک‌نشینان علیه فلسطینیان و ادامه محاصره غزه، همگی عواملی است که به تکرار و تشدید تنش در منطقه منجر می‌شود.

روز گذشته گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه ضمن هشدار به دشمن صهیونیستی درباره هر گونه تعرض به مسجد الاقصی، تأکید کردند: صهیونیست‌ها برای تجاوز به قدس اشغالی و اهانت به مسجد الاقصی باید از روی اجساد فلسطینی‌ها عبور کنند و ملت فلسطین توطئه‌های آن‌ها را خنثی خواهند کرد./۹۸۸/

ارسال نظرات