۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۷
کد خبر: ۷۱۱۳۲۱

مسئولان باید پیگیر معیشت بازماندگان کارگران متروپل باشند

مسئولان باید پیگیر معیشت بازماندگان کارگران متروپل باشند
گروه استان‌ها ـ ‌پدر یکی از جانبا‌ختگان حادثه متروپل از زدوبندهای مدیران در آبادان می‌گوید و مدعی است که فقط دنبال اسم عبدالباقی نباشید.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از خبرگزاری تسنیم از آبادان، حادثه متروپل متاثر از سوء‌استفاده و کم‌کاری برخی از سازندگان، ناظران، متولیان و مسئولان ساخت و ساز باعث آسیب‌های اجتماعی شد، اما روی دیگر حادثه نمایش همدلی مردم آبادان در شکل و شیوه‌های مختلف بود؛ عده‌ای با کمک به آواربرداری، شماری با تهیه و تدارک آب و غذا برای امدادگران، و جمعی هم در قالب اجتماعات عزاداری و مطالبه از مسئولان صحنه‌هایی از نوع دوستی‌ها را این روز‌ها آفریدند.

خانواده‌های جانباختگان حادثه ریزش برج متروپل آبادان ‌از مسئولان خواستار برخورد قانونی با مسببان و مجازات آنان هستند. جمعی از خانواده‌هایی که در این حادثه عزیزان خود را از دست داده اند می‌گویند دولت باید به نوعی با همه مقصران حادثه برخورد کنند که درس عبرتی برای دیگران شود تا چنین حوادثی دیگر رخ ندهد و خانواده‌ای داغدار نشود.

خانواده‌های کارگرانی که در زیر آوار جان خود را از دست داده اند نیز از مسئولان خواستار پیگیر معیشت بازماندگان شدند.

‌پدر یکی از جانبا‌ختگان  حادثه متروپل از زدوبندهای مدیران در آبادان می‌گوید و مدعی است که فقط دنبال اسم عبدالباقی نباشید

ارسال نظرات