۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۷۰۹۲۶۰
سازمان حشد شعبی عراق در بیانیه ای:

شهادت «ابوعاقله» فریادی بلند در دفاع از مساله فلسطین خواهد ماند

شهادت «ابوعاقله» فریادی بلند در دفاع از مساله فلسطین خواهد ماند
سازمان حشد شعبی عراق به شهادت شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست واکنش نشان داد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، سازمان حشد شعبی عراق به شهادت شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست واکنش نشان داد.

سازمان حشد شعبی عراق شهادت «شیرین ابوعاقله»، خبرنگار فلسطینی را به ضرب گلوله رژیم اشغالگر در صبح امروز حین پوشش خبری یورش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین تسلیت گفت.

حشد شعبی در بیانیه ای اعلام کرد: در سایه سکوت بین المللی نسبت به جنایتهای رژیم اشغالگر در حق ملت فلسطین و تداوم حملات به اردوگاه جنین، خبر شهادت «شیرین ابوعاقله» روزنامه نگار، خبرنگار شجاع و پیشرو فلسطین در دفاع از مسئله فلسطین از ابتدای مسیر کاری اش در بیش از دو دهه تا قبل تا لحظه شهادت در راه وطنش به گوش رسید.

حشد شعبی عراق تاکید کرد: در این لحظات سرشار از حزن و غرور، اداره کل اطلاع رسانی سازمان حشد شعبی عراق به فلسطین، خانواده ابوعاقله، خانواده مطبوعات و آزادگان جهان خالصانه تسلیت می گوید و با دوستداران این خبرنگار که امروز مانند آزادگان سربلند عروج یافت اعلام همبستگی می کند.

این سازمان در بیانیه خود بر پایبندی به مسیر حقیقت و ایستادگی که ابوعاقله از پیشگامان آن بود و این که حتی پس از عروجش فریاد و بانگی بلند در دفاع از قضیه فلسطین باقی خواهد ماند تأکید کرد./۹۸۸/

ارسال نظرات