۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۷۰۸۴۲۹
حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم انتقاد کرد؛

رفتار دوگانه رسانه های منافق در قبال رویدادهای خبری ایران اسلامی

رفتار دوگانه رسانه های منافق در قبال رویدادهای خبری ایران اسلامی
استاد حوزه گفت: شبکه های مزدور حماسه میلیونی مردم ایران در روز قدس را منعکس نکردند اما اگر چند نفر در گوشه ای تجمع داشته باشند بارها آن را منتشر می کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی عصر امروز در ادامه جلسات تفسیر پیش از ترتیل خوانی قرآن کریم در حرم مطهر بانوی کرامت گفت: برای حفظ قدرت نظام اسلامی باید منافقان شناخته شوند و امت نسبت به آن ها زاویه خود را حفظ کنند و آن ها از تصدی هر جایگاه و سمتی محروم شوند.

وی با بیان ده نشانه برای شناخت منافقان افزود: اولین ویژگی منافقان دوگانگی ظاهر و باطن است، امروز هم در دوره ما کسانی هستند که مدعی التزام به قانون اساسی، اسلام و ولایت فقیه می باشند اما در عمل به هیچ یک از این اصول مهم پایبند نیستند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری منافقان را در پوشش حرکت دینی و انقلابی پنهان دانست و ابراز داشت: امروز هم کسانی از مقدسات سوء استفاده می کنند، باید مراقب بود که در پوشش برخی از مقدسات و نمادهای دینی گاهی کسانی منافقانه اهداف خودشان را دنبال می کنند.

استاد حوزه علمیه محرومیت از درک حقایق را سومین نشانه انسان های منافق برشمرد و عنوان کرد: منافقان نمی توانند حقایق دین را درک کنند و صرفاً لقلقه زبان است و لذا هیچگاه از معارف و رفتارهای دینی لذت نمی برند.

منافقان ظاهری ایمانی و انقلابی دارند

وی با اشاره به ظاهر فریبنده منافقان اظهار کرد: گاهی ظاهر آن ها آنقدر ایمانی و انقلابی است اما هیچ بهره ای از ایمان نبرده اند و فاقد هر گونه اراده و تصمیم هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم بدگمانی و ترس نسبت به حوادث را از نشانه های دیگر منافقان توصیف کرد و ادامه داد: آنها هر حادثه ای را به ضرر خود تفسیر می کنند چون شخص منافق ظاهر و باطن یکسانی ندارد و پیوسته نگران آشکار شدن باطن خود است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری افزود: منافقان از اظهار ندامت در قبال خیانت های خودشان خودداری می کنند و حاضر به عذرخواهی نمی شوند، رفتارهای فاسقانه در زندگی منافقان بسیار است و در پشت پرده التزامی به ارزش های دینی ندارند.

منافقان از تحریم و مشکلات اقتصادی مومنان لذت می برند

وی با اشاره به اینکه منافقان طرفدار تحریم مومنان هستند، ابراز کرد: منافقان از مشکلات اقتصادی مومنان لذت می برند و به دوستان خود سفارش می کنند که مومنان را در تحریم قرار دهند، امروز هم می بینیم که دشمنان ما با تحریم های ظالمانه می خواهند حرکت انقلاب را کند کنند.

استاد حوزه علمیه با بیان آخرین نشانه از منافقان خاطرنشان کرد: آن ها در توهم و خیال خام از بین بردن عزت مومنان و اقتدار امت اسلامی هستند، آن روز در انتظار زوال قدرت پیامبر بودند و امروز در انتظار زوال قدرت نظام اسلامی هستند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به هدف اصلی جریان نفاق گفت: هدف اصلی جریان نفاق تغییر مسیر اصلی حکمرانی و در نتیجه ایجاد تغییر در سبک زندگی اسلامی است، از یک سو می خواهند در ساختارهای قدرت نفوذ کنند و اجازه ندهند ارزش های اسلامی در این ساختارها اجرا شود و از سوی سبک زندگی مردم را به سمت رفتار منحط غربی سوق دهند.

جریان منافقان به دنبال محقق کردن مکاتب غربی در کشورهای اسلامی است

وی افزود: جریان نفاق گاهی با ترور و گاهی با تهدید و تزویر درصد است تا حکمرانی دینی را تضعیف کند؛ جریان نفاق با یک ظاهر اسلامی به دنبال محقق کردن گزاره های مکاتب غربی در حوزه های مختلف مثل اقتصاد، فرهنگ و سیاست است.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم با اشاره به اینکه متاسفانه در گذشته کسانی بر مسند نظام تکیه زدند که هیچ اعتقادی به اقتصاد و فرهنگ اسلامی نداشتند، تصریح کرد: تمام تلاش منافقان غربی کردن کشور بود و متاسفانه هنوز هم برخی از آن ها در مصادر قدرت نفوذ دارند که آن ها مصادیق بارز نفاق در عصر حاضر به شمار می روند.

وی مهم ترین ابزار جریان نفاق را رسانه دانست و اظهار کرد: رسانه های منافقان و رسانه های دشمنان ما با تحریف و تغییر اولویت ها و با برجسته کردن مسائل مهم و بی توجهی نسبت به مسائل مهم تر اهداف خباثت آلود خود را دنبال می کنند، هیچکدام از شبکه های مزدور حماسه میلیونی مردم ایران در روز قدس را منعکس نکردند اما اگر چند نفر در گوشه محدودی به نشانه اعتراض تجمعی داشته باشند بارها این تجمع را منتشر می کنند.

ارسال نظرات