۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۷۰۷۹۸۳
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

پیروزی انقلاب اسلامی جانی دوباره به قدس، فلسطین و محور مقاومت بخشید

پیروزی انقلاب اسلامی جانی دوباره به قدس، فلسطین و محور مقاومت بخشید
کرمانشاه ـ ماموستا مرادی گفت: با پیروزی جمهوری اسلامی بار دیگر موضوع حساس و کلیدی قدس، فلسطین و محور مقاومت در جهان اسلام مطرح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا عبدالرحمن مرادی در نشست «پرچمداران محراب و کارگزاران مساجد اهل سنت شهر کرمانشاه» که به مناسبت روز جهانی قدس امروز در بیت نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: محبت اهل سنت به ائمه اطهار علیهم السلام و حضرت علی(ع) کمتر از محبت اهل تشیع نیست و همواره در مجالس و خطبه های خود این مهم را یادآوری می کنیم.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: استکبار جهانی با یک نقشه خبیث و غیرانسانی 7 دهه گذشته قدس و فلسطین را به صهیونیست های جنایتکار داد و با این کار خود دو هدف مهم را دنبال می کردند.

وی به این اهداف استکباری اشاره کرد و افزود: اولین هدف این بود که قوم یهود و صهیونیست را از خود و کشورهایشان دور سازند و دیگر هدف آنان این بود که با ایجاد کشور جعلی اسرائیل در بین کشورهای اسلامی زمینه تفرقه و نفاق را در بین مسلمین ایجاد کنند.

ماموستا مرادی با اشاره به اینکه ظهور انقلاب اسلامی زمینه ای برای مطرح شدن دوباره مساله مهمی همانند فلسطین در جهان اسلام شد، اظهار داشت: با پیروزی جمهوری اسلامی بار دیگر موضوع حساس و کلیدی قدس، فلسطین و محور مقاومت در جهان اسلام مطرح شد.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: یکی از تدابیر و دوراندیشی های حکیمانه امام راحل این بود که ایشان با نامگذاری آخرین هفته از ماه مبارک رمضان تحت عنوان «روز جهانی قدس» دوباره حساسیت جهان اسلام درباره قدس شریف و فلسطین را زنده کردند که این راهکاری عملی برای مقابله با صهیونیست ها بود.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه روز جهانی قدس امسال نیز به مانند سال های گذشته پرشکوه خواهد بود، عنوان داشت: ان شاء الله به زودی ملت فلسطین از بند رژیم منحوس و کودک کش اسرائیل غاصب نجات خواهند یافت و این امر انشاالله محقق خواهد شد./1400/

ارسال نظرات