۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۷۰۷۳۰۶
شیخ عکرمه صبری:

اسرائیل در مسجدالاقصی مرتکب اقدامات تروریستی می شود

اسرائیل در مسجدالاقصی مرتکب اقدامات تروریستی می شود
فلسطینی ها هرگز در برابر حملات کورکورانه علیه مردان، زنان، افراد مسن، بیماران و کودکان تسلیم نخواهند شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، صبری شیخ عکرمه صبری خطیب مسجدالاقصی گفت: اسرائیل مرتکب اعمال تروریستی و وحشیانه در این مسجد می شود که با قانون بین المللی و تمامی ادیان منافات دارد. اظهار داشت: شهر قدس و مسجدالاقصی به یک پادگان نظامی تبدیل شده است و این بدان معناست که اسرائیل قصد پنهانی یهودی کردن شهر قدس و تسلط بر مسجد را در سر می گذراند.

وی با تاکید بر اینکه چنین حملاتی هرگز عایدی نصیب آنها نخواهد کرد، بیان کرد: اقدامات اسرائیل در مسجدالاقصی و قدس شرقی، اقداماتی تروریستی و وحشیانه است که با قوانین بین المللی و بشردوستانه و همه ادیان مغایرت دارد.

خطیب مسجدالاقصی با تاکید بر اینکه فلسطینی ها هرگز در برابر حملات کورکورانه علیه مردان، زنان، افراد مسن، بیماران و کودکان تسلیم نخواهند شد، ادامه داد: مردم ما به نیابت از امت اسلامی به وظیفه خود عمل می کند اما امت اسلامی از مسئولیت در این زمینه مستثنا نیست چرا که مسجدالاقصی امانتی برگردن همه است و آنها باید به وظایف خود عمل کنند و در قبال آن مسئولیت پذیر باشند.

وی خاطرنشان کرد که فلسطینی ها اجازه اجرای نقشه های خود برای تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی را ندادند.

گفتنی است صبح روز (یکشنبه) ۵۴۵ شهرک نشین یهودی با مشایعت نیروهای پلیس اسرائیل وارد محوطه های مسجداالاقصی در قدس شرقی شدند و به ادای مناسک یهودی در آن پرداختند.

ارسال نظرات