۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۷۰۶۴۷۷
معاون شورای اجرایی حزب‌الله:

تبلیغات انتخابی دشمنان ملت را از مقاومت دور نمی‌کند

تبلیغات انتخابی دشمنان ملت را از مقاومت دور نمی‌کند
شیخ علی دعموش اعلام کرد که تمامی تبلیغات انتخاباتی و تلاش‌هایی که برای گمراهی و تشویش اذهان صورت می گیرد، نمی‌تواند ملت را از مقاومت دور کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، شیخ «علی دعموش» معاون شورای اجرایی جنبش حزب‌الله عملیات قهرمانانه جدید علیه رژیم اشغالگر صهیونیست در تل‌آویو را به ملت فلسطین و خانوده شهید « رعد فتحی حازم» مجری عملیات استشهادی را ستود و گفت: عملیات استشهادی اخیر ناتوانی و ضعف موجودیت رژیم اسرائیل را نشان داد.

شیخ دعموش اعلام کرد: این عملیات نشان داد که ملت فلسطین از آرمان خود دست نمی‌کشند و تسلیم رژیم اشغالگر نخواهند شد و به مقاومت و ابداع روش‌های جدید مقاومت برای بیرون راندن صهیونیست‌ها از سرزمینشان ادامه خواهند داد؛حتی اگر بسیاری از رژیم‌های سازشکار دست آرمان و مسئله فلسطین را نادیده گرفته باشند.

وی در بخش دیگر خطبه‌ نماز جمعه خود به اوضاع سیاسی و انتخاباتی لبنان اشاره کرد و گفت: «یکی از اهداف کمپین دشمنان علیه مقاومت، تأثیرگذاری بر روحیه وخلق و خوی مردم در آستانه انتخابات و سوق دادن آن‌ها به سوی اعلام رای مخالف با انتخاب‌های سیاسی حزب‌الله است. آن‌ها از خلال نشر اکاذیب و تحریک تلاش می‌کنند تا مقاومت را عامل بی ثباتی قرار دهند.

معاون شورای اجرایی جنبش حزب‌الله اعلام کرد که دشمنان مقاومت شعارهای غیرواقعی و بزرگتر از حد خود از جمله خلع سلاح مقاومت و پایان دادن به مقاومت می‌دهند. اهالی شریف و صبور ما در تمامی مناطق جنوب، بقاع، ضاحیه، بیروت و جبیل که در راه مقاومت فداکاری کرده و با صبر و آگاهی خود در برابر تمامی چالش‌های قبلی ایستادند، با مشارکت قدرتمند خود در انتخابات و رأی به مقاومت، ثابت خواهند کرد که اهل حق، راستی و وفاداری هستند و حزب‌الله در دل‌ها، عقل، فرهنگ و وجدان آن ها ریشه دوانده است.

وی در ادامه افزود: تمامی تبلیغات انتخاباتی و تلاش‌هایی که برای گمراهی و تشویش اذهان صورت می‌گیرد، نمی‌تواند آن‌ها را به موضع گیری سیاسی اشتباه مجبور کند یا آنها را از مقاومت و گزینه‌های آن دور کند.

عضو شورای اجرایی حزب الله اعلام کرد : حزب الله اطمینان دارد که اهالی وفادار آن مشارکت چشمگیری در انتخابات خواهند داشت و برای پیروزی لیست‌های آن و هم‌پیمانانش در تمامی مناطق لبنان رأی می‌دهند تا اهداف آمریکایی و اسرائیلی در تضعیف نمایندگی مقاومت را با شکست مواجه کند و با حضور خود سیلی جدیدی به آمریکا و هم پیمانان آن می زنند.

شیخ علی دعموش تصریح کرد: ما و متحدانمان برای حفاظت از کشورمان خواهیم ایستاد و کشورمان را از خطرات عادی‌سازی روابط حفظ خواهیم کرد. همچنین مقاومت با جاه‌طلبی‌های رژیم صهیونیستی که با همدستی آمریکا می‌خواهد ثروت، نفت و گاز و آب کشور ما را تصاحب کند، مقابله خواهیم کرد.

وی افزود: ما به دنبال کشوری مستقل به دور از دخالت‌های آمریکا هستیم. ما وابسته به هر دولت و نظامی سیاسی که به دنبال فرقه‌گرایی است، نیستیم. اقتصاد کشور را با روش‌های سالم و مناسب می‌سازیم تا اقتصادی مولد باشد که از صنعت، کشاورزی و تولید ملی حمایت می‌کند.

شیخ دعموش تاکید کرد: حزب‌الله می‌خواهد یک کشور واقعی بسازد، نه یک کشور فرقه‌گرا، یک کشور قوی، نه یک کشور ضعیف و شکننده، یک کشور عزیز و آبرومند، نه یک کشور ذلیل و بی‌آبرو.

انتخابات پارلمانی لبنان قرار است در تاریخ 15 مه 2022 برگزار شود؛ «نجیب میقاتی»، نخست وزیر لبنان پیشتر انصراف خود را از نامزدی در انتخابات پارلمانی لبنان اعلام کرده بود.

مهلت نامزدی برای انتخابات پارلمانی لبنان اخیرا به پایان رسید. هزار و 43 نامزد در این انتخابات ثبت نام کردند که از جمله آن‌ها 155 زن هستند. این نامزدها برای دستیابی به 128 کرسی در پارلمان وارد رقابت انتخاباتی می‌شوند./۹۸۸/

منبع: تسنیم
ارسال نظرات