۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۷۰۵۱۱۰
نماینده ولی فقیه در کاشان:

جهاد تبیین مهم ترین سلاح برای خنثی سازی توطئه های دشمن است

جهاد تبیین مهم ترین سلاح برای خنثی سازی توطئه های دشمن است
اصفهان - آیت الله سلیمانی گفت: توجه به جهاد تبیین مهمترین سلاح برای خنثی کردن حربه دشمن برای ناکارآمد جلوه دادن نظام در بین نوجوانان و جوانان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان برگزار شد با تبریک میلاد با سعادت امام زمان(عج)، گفت: تنها راه مهدوی شدن و ورود به خیمه امام زمان(عج) معرفت به امام، استقامت در مسیر ولایت و اصلاح اخلاق و دین مداری حقیقی است.

وی با بیان اینکه انسان باید امام و پیشوای خود را در مسیر حرکت تکاملی در بستر دین و زندگی بشناسد و به امام خود معرفت صحیح داشته باشد، افزود: مهمترین مؤلفه حضور در خیمه امام زمان(عج) داشتن معرفت به حضرت است.

آیت الله سلیمانی در ادامه با اشاره به اینکه دشمن امروز به دنبال این است که نظام اسلامی ایران را در افکار عمومی ناکارآمد معرفی کند، اظهار داشت: امروز برنده‌ترین سلاح دشمن ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی ایران است.

وی توجه به جهاد تبیین را مهمترین سلاح برای خنثی کردن حربه دشمن برای ناکارآمد جلوه دادن نظام در بین نوجوانان و جوانان دانست و ابراز داشت: جهاد تبیین از نگاه رهبر معظم انقلاب جهاد عظیم و یک فریضه قطعی و فوری است که هرکس توان آن را دارد باید انجام دهد و تنها وظیفه یک فرد و یا گروه خاصی نیست همه باید جهاد تبیین شرکت داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در کاشان نشناختن دشمن و نشناختن شیوه دشمنی، دشمن را دو عامل مهم و تاثیرگذار تبلیغات دشمن برای معرفی ناکارآمدی نظام اسلامی ایران به ویژه در بین قشر نوجوان و جوان دانست و افزود: جامعه ایران اسلامی دشمن شناس است و آمریکا و اسرائیل و انگلیس و آل سعود را دشمن ایران و نظام اسلامی ایران می‌داند.

آیت الله سلیمانی گفت: امروز اگر آل سعود شیعیان را تنها به جرم حمایت از اسلام ناب و تفکر تشیع شکنجه می‌کند و به دارمی زند و به شهادت می‌رساند، مهمترین دلیل دشمنی آل سعود است.

وی با اشاره به این فرمایش رهبرمعظم انقلاب که هرزمان که سفارت انگلیس در تهران تعطیل بود کشور در آرامش بود و هرزمان که این سفارت فعال بود کشور نیزناامن است، اظهارداشت: سازمان منافقین از ابتدا نظام جمهوری اسلامی ایران دشمن بوده است و شخصیت‌ها و مردم را به شهادت رسانیده و به دنبال آشوب و جنجال در کشور بوده است و چنین دشمنی برای مردم ایران شناخته شده است.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: برخی ممکن است از شیوه دشمنی و نحوه دشمنی کردن دشمنان را اطلاع نداشته باشند و اگرهم اطلاع داشته باشند برای مقابله با آن نیازبه تدبیرمناسب است.

وی افزود: همه توطئه‌های استکبارجهانی برعلیه ایران اسلامی از جنگ تحمیلی تا تحریم‌های ظالمانه اقتصادی برای این است که ما نتوانیم ادعا کنیم اسلام جوابگوی همه نیاز‌های جامعه است./۱۳۰۷/پ201/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات