۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۷۰۴۹۰۳

۱۸۰ هنرجو در مسجد جمکران به تولید اثر می پردازند

۱۸۰ هنرجو در مسجد جمکران به تولید اثر می پردازند
جشنواره به عشق مهدی(عج) تحت عنوان «هواداریم» با تاکید بر موضوع شناخت مهدویت و معارف دینی، به شناسایی ظرفیت های بالقوه افراد شاخص در عرصه هنر می ‌پردازد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، جشنواره به عشق مهدی(عج) تحت عنوان هواداریم با تاکید بر موضوع مهدویت طی ۳ روز و به صورت کارگاهی، از جمعه ۲۰ اسفند ماه در شبستان امام حسن عسکری(ع) مسجد مقدس جمکران آغاز شده و تا یکشنبه ۲۲ اسفندماه نیز ادامه دارد.

هدف از برگزاری این جشنواره، شناسایی نفرات تراز برتر و همچنین هم افزایی تولید آثار فاخر، با تاکید بر موضوع مهدویت نسبت به شناخت حضرت مهدی موعود(عج) و همچنین کسب معارف دینی در قالب کارگاه های تولید رسانه ای می‌باشد.

در این رویداد ملی، ۱۸۰ شرکت کننده از سراسر کشور در ۸ کارگاه با موضوعات «طراحی پوستر مهدوی مدرس: مجتبی مجلسی»، «تور عکاسی مهدوی مدرس: مهدی طاهری»، «تولید پادکست مهدوی مدرس: حامد حجتی»، «کپشن نویسی مهدوی مدرس: رضا جوان آهسته»، «گرافیک»، «تصویر سازی مهدوی مدرس؛ دوست محمدی»، «گرافیک متحرک مهدوی مدرس: علیرضا پور شکوری و مصطفی کاظم خانی» و «حروف نگاری مهدوی مدرس: حامد مغروری» به تولید اثر هنری می‌پردازند که در انتهای این رویداد، هیئت داوران تمامی تولیدات را مورد بررسی قرار داده و پس از آن نفرات برگزیده را معرفی خواهند کرد.

جشنواره «هوا داریم» نخستین رویدادی است که به همت سازمان فضای مجازی سراج و با مشارکت مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.

ارسال نظرات