۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۷۰۳۷۶۱
مسئول دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری در قم:

صیانت از فرمان جهاد تبیین مقام معظم رهبری ضروری است

صیانت از فرمان جهاد تبیین مقام معظم رهبری ضروری است
مسئول دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری در قم با اشاره به اهمیت جهاد تبیین گفت: صیانت از فرمان جهاد تبیین مقام معظم رهبری ضروری است.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، نشست اعضای هیأت اندیشه ورز جهاد تبیین استان آذربایجان شرقی صبح امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین صلح میرزایی مسئول دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری در قم و نویسنده کتاب جهاد تبیین در محل اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

میرزایی افزود: باید نهادها و نیروهای انقلابی برای جهاد تبیین احساس وظیفه کنند و پای کار جهاد تبیین بروند.

وی ابراز داشت: مقام معظم رهبری چند ماه روی این موضوع کار کرده‌اند و مصادیق جهاد تبیین اعلام شده و نباید این موضوع به یک کار تشریفاتی تبدیل شود.

مسئول دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری در قم ادامه داد: مسئله جهاد تبیین یک موضوع حاکمیتی بوده و باید تمام مردم در این خصوص نقش آفرینی کنند.

میرزایی درخصوص رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی درخصوص جهاد تبیین نیز گفت: سازمان تصدی گرا نیست و باید در قرارگاه عملیاتی جهاد تبیین کار به مردم سپرده شود.

وی افزود: آموزش نیروها، شبکه سازی مجموعه‌های جهاد تبیین و کار رسانه‌ای، باید در اولویت باشد.

میرزایی با اشاره به اینکه جهاد تبیین سه سطح درمانی و ترمیمی، تعمیقی و تهاجمی دارد، گفت: دشمن درحال ناامید کردن جوانان از انقلاب است، باید ظرفیت‌ها و موفقیت‌های انقلاب اسلامی تبیین شود. حتی معیشت مردم نیز به جهاد تبیین گره خورده است و این نشان از اهمیت جهاد تبیین دارد.

وی سپس گفت: برگزاری دوره تربیت مربی تبیین اندیشه‌های امامین انقلاب و آشنا نمودن طلاب و مبلغین با آثار مقام معظم رهبری و دیدگاه‌های ایشان در راستای جهاد تبیین ضروری است.

احسان قنبری نسب
ارسال نظرات