۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۷۰۳۶۶۲
جنبش جهاد اسلامی فلسطین:

اتحاد مسلمانان رمز پیروزی فلسطینی‌ ها و مسلمانان است

اتحاد مسلمانان رمز پیروزی فلسطینی‌ ها و مسلمانان است
جمیل علیان اتحاد مسلمانان را رمز پیروزی فلسطینی‌ ها و مسلمانان دانست و تأکید‌ کرد که قدس و فلسطین باید محور مبارزات فلسطینی‌ ها باشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، جمیل علیان یکی از سران جنبش جهاد اسلامی فلسطین، اتحاد مسلمانان را رمز پیروزی فلسطینی‌ ها و مسلمانان دانست و تأکید‌ کرد که قدس و فلسطین باید محور مبارزات فلسطینی‌ ها باشد.

حملات نظامیان رژیم صهیونیستی به قدس اشغالی و کرانه باختری رود اردن و درگیری‌ میان آنها با فلسطینی ها در ماه‌های اخیر افزایش یافته است.

جمیل علیان یکی از سران جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری همایش مردمی این جنبش با عنوان "مقاومت، راه رهایی است" در گفت‌ و گو‌ با خبرنگار ایران پرس اعلام کرد، اگر مسلمانان درباره فلسطین و مسجدالاقصی متحد شوند و آن را مساله‌ محوری خود قرار دهند، تحقق پیروزی حتمی است و به اتحاد و استقلال واقعی نیز منجر خواهد شد.

جمیل علیان گفت: این محوری است که نبی اکرم (ص)‌ از مکه تا قدس برای ما ترسیم کرده اند که همان محور پیروزی است.

این عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید‌ کرد، بدون محور مقاومت و ایستادگی در برابر انواع ظلم به‌ ویژه از سوی آمریکا، پیروزی تحقق‌ ناپذیر است؛ ما به خواست خداوند این وعده را با پیروزی محقق خواهیم کرد.

جمیل علیان گفت، باید در مسیر وحدت همه امت اسلامی و ملت‌های‌ عربی به سمت فلسطین و مسجد الاقصی گام برداریم، زیرا این سبب‌ساز‌ استقلال نه فقط برای فلسطین بلکه برای همه امت اسلامی است.

این عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین افزود، شمشیر قدس غلاف نخواهد شد مگر اینکه به قدس برسیم و در این مسیر بر وحدت همه گروه‌ها‌ و طیف‌ها و سازوکارهای جهادی و رزمی در برابر ظالمان بزرگ، به‌ ویژه آمریکا و رژیم اسرائیل تأکید‌ می‌کنیم‌.

جنگ اسرائیل ضد فلسطینیان در کرانه باختری و باریکه غزه از 10 مه 2021 آغاز شد و روز 21 مه در پی درخواست آتش بس از سوی کابینه رژیم صهیونیستی به دلیل ناتوانی ارتش این رژیم در مقابله با گروه های مقاومت فلسطین و میانجی‌گری برخی بازیگران خارجی به پایان رسید./۹۸۸/

ارسال نظرات