۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۷۰۳۴۷۱
مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه الیگودرز:

فرهنگ ایثار و شهادت از مهم ترین ویژگی های مکتب تشیع است

فرهنگ ایثار و شهادت از مهم ترین ویژگی های مکتب تشیع است
لرستان- حجت الاسلام لرستانی فرهنگ ایثار و شهادت را از مهم‌ترین ویژگی‌های مکتب تشیع عنوان کرد و گفت: این فرهنگ منشأ بیداری، آگاهی، جوانمردی و شجاعت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام علی لرستانی، در جلسه آزاد اندیشی که با موضوع ایثار و ازخودگذشتگی در نماز خانه بیمارستان شهید ولیان الیگودرز برگزار شد، با قدردانی از صبر و بردباری کادر درمان در شرایط سخت کرونایی و خدمت رسانی به مردم، گفت: امروز مدافعان سلامت در خط مقدم

مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه الیگودرز افزود: از صدر اسلام تاکنون، تاریخ شیعه، شاهد ایثارگری و شهادت طلبی مردان بزرگی هم چون پیامبر اکرم(ص) و اصحابش، ائمه‌ اطهار(ع) و یاران آنان بوده است.

وی با بیان اینکه فرهنگ ايثار و شهادت دارای ارزش‌های فراوانی است، خاطرنشان کرد: این فرهنگ منشأ بیداری، آگاهی، جوانمردی، شجاعت، شور و نشاط مردم شده و جامعه را از حالت سکون به حرکت و جنبش درآورده و خدمات بزرگی را به جامعه‌ بشریت ارائه نموده است.

حجت الاسلام لرستانی بیان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت در نظام اسلامی از مهم‌ترین ویژگی‌های مکتب تشیع به شمار می‌رود و با وجود همین فرهنگ است که تاکنون، حقایق اسلام همچنان پا برجا و زنده باقی مانده است.

وی در ادامه بیان کرد: الگوگیری از شهیدان دوران دفاع مقدس، سرمایه اجتماعی بزرگی است که غفلت از آن، از مصادیق ظلم به خود است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه الیگودرز خاطرنشان کرد: امروزه پاسداري ازخون شهيدان و ابلاغ پيام انقلاب اسلامي به همت نوجوانان و جوانان غيرتمند و آزاده متكی است، عبور از سال هاي سخت جهاد و مقاومت، الگوي كامل و سنت مطلوبي است كه نوجوانان و جوانان را به آينده درخشان و اميد بخش و افق هايي روشن دلگرم مي‌سازد./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات