۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۷۰۳۰۴۶
دبیر جشنواره مجلات واحدهای آموزشی حوزه‌ عنوان کرد؛

نشریات واحدهای آموزشی حوزه در مسیر ارتقا

نشریات واحدهای آموزشی حوزه در مسیر ارتقا
دبیر جشنواره مجلات واحدهای آموزشی حوزه‌های علمیه گفت: جشواره مجلات واحدهای آموزشی به هدف ترویج و تحکیم مهارت های پژوهشی و آشنایی وتشویق بیشتر طلاب واساتید راه اندازی شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام عباس اکبرپور روشن، دبیر جشنواره مجلات واحدهای آموزشی حوزه‌های علمیه گفت: جشنواره مجلات واحد‌های آموزشی به هدف ترویج و تحکیم مهارت‌های پژوهشی و آشنایی وتشویق بیشتر طلاب واساتید راه اندازی شد.

وی افزود: این جشواره در آغاز به صورت دو سالانه برگزار می‌گردید؛ دوره چهارم جشواره مجلات برای منشورات سال‌های ۹۵ و ۹۶ بوده که در مجموع واحد‌های آموزشی حوزه در کشور ۳۴ مجله شرکت کردند.

حجت‌الاسلام اکبرپور روشن خاطرنشان کرد: در دوره پنجم برای سال‌های ۹۷ و ۹۸ در سال ۹۹ برگزار شده که ۵۹ نشریه از مدارس ومراکز آموزشی ۱۲ استان کشور شرکت کردند و از سال جاری به صورت سالانه برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره مجلات واحدهای آموزشی حوزه‌های علمیه ابراز کرد: در دوره ششم در سال ۱۴۰۰، به تعداد ۹۹ نشریه ارتقا یافت که از ۲۲ استان شرکت کردند که در مجموع ۲۰۴ شماره نشریه منتشر کرده بودند که از برترین‌های نشریات در ۲۱ بهمن تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات