۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۷۰۲۵۳۸
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان مطرح کرد؛

تمدن نوین اسلامی، آرمان بزرگ انقلاب/ ضرورت استفاده از مدیران میانی قوی

تمدن نوین اسلامی، آرمان بزرگ انقلاب/ ضرورت استفاده از مدیران میانی قوی
حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد گفت: روح حاکم بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و کلید همه قفل ها در بیان رهبری امید به جوانان و امید به آینده کشور است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در اولین همایش گروها و تشکل های گام دومی که به همت مجمع هم افزایی جوانان انقلابی برگزار شد، با اشاره به ولادت امام جواد (ع) گفت: خداوند مولودی با برکت تر از امام جواد برای شیعیان خلق نکرده است.

وی با بیان اینکه هدف از خلقت بندگی و رعایت تقوا است، اظهار کرد: برای رسیدن به مقام قرب الهی، همراهی با بندگان کامل لازم و ضروری و زمینه این همراهی تقوای الهی است، از سه ماه رجب، شعبان و رمضان جهت کسب فیض باید بهره برد.

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم چهار مخاطب اصلی دارد، تصریح کرد: مردم به عنوان عموم، جوانان مخاطب خاص، نخبگان اخص و مسئولین به عنوان مخاطبین تخصصی این بیانیه هستند، رسالت اصلی پیامبران ایجاد تمدن اسلامی و رسالت انقلاب نیز رسیدن به تمدن نوین اسلامی است.

وی افزود: روح حاکم بر بیانیه گام دوم و کلید همه قفل ها در بیان رهبری امید به جوانان و امید به آینده کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با اشاره به حلقه های میانی در گام دوم اظهار کرد: از دولت آقای رئیسی می خواهیم که مدیران میانی قوی بر راس کار باشند، چرا که اگر با سبک و سیاق سابق پیش برویم حتی با وجود دولت و وزاری قوی و جهادی همچنان مشکلات باقی خواهد ماند.

امام جمعه اهواز ضمن بیان مشکلات استان خوزستان گفت: این استان تا به حال از سوء مدیریت رنج برده است، امیدواریم در دولت فعلی ضعف و کم کاری های گذشته نسبت به استان خوزستان جبران شود.

وی بهترین جایگاه را برای تربیت مدیران میدانی مساجد دانست و ابراز کرد: اگر مساجد را فعال کنیم در آینده مدیران خوبی در راستای خدمت رسانی به نظام و ملت خواهیم داشت، مساجد باید استعداد یاب باشد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به مسأله جمعیت تصریح کرد: با این نرخ رشد جمعیت در آینده دچار چالش های فراوانی می شویم به عقیده بنده حوزه علمیه باید اجلاسیه خاص با حضور نخبگان حوزوی در مساله جمعیت برگزار کند چرا که مطالبه رهبری از مردم و مسئولین مساله جمعیت است.

وی در پایان افزود: برای رسیدن به کشوری جوان با نیروی انقلابی هر خانواده باید حداقل 6 فرزند داشته باشد، اگر امروز به این مسأله نپردازیم قطعاً در آینده بازنده خواهیم بود.

ارسال نظرات