۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۷۰۲۳۳۲
همزمان با سراسر کشور صورت گرفت؛

خروش مردم مازندران در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

خروش مردم مازندران در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی
مازندران - مراسم سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در مازندران همزمان با سراسر کشور زیر بارش رحمت الهی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، مردم انقلابی و ولایت مدار مازندران امروز همزمان با سراسر کشور زیر بارش رحمت الهی به صورت پیاده روی، سوار بر خودرو و موتورسیکلت از مسیرهای اعلام شده راهپیمایی 22 بهمن آغاز کردند.

بر اساس این گزارش، راهپیمایان با در دست داشتن پرچم کشورمان، تصاویری از امام راحل رهبر معظم انقلاب، سردار سلیمانی و شهدای انقلاب بار دیگر با آرمان های انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری بیعت کردند.

این گزارش می افزاید، مردم مازندران امروز علیرغم همه مشکلات و فشارهای اقتصادی برای حمایت از انقلاب و نظام اسلامی به میدان آمدند تا به دنیا ثابت کنند همواره در مسیر آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری حرکت خواهند کرد و اجازه نخواهد داد توطئه های دشمنان علیه این انقلاب الهی به نتیجه برسد.

بر اساس این گزارش، اقشار مختلف مردم از پیر و جوان، زن با وجود هوای بارانی و سرد بار دیگر به میدان آمدند و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن گرفتند.

این گزارش می افزاید؛ راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال برای صیانت از سلامت عمومی و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی کرونایی، در شهر‌های قرمز کرونایی به صورت موتوری و خودرویی خانوادگی؛ و در شهر‌های نارنجی، زرد و آبی بصورت پیاده روی با حضور قشر‌ها و صنوف مختلف مردم در شهر‌ها و مناطق مختلف استان مازندران برگزار می‌شود./950/پ210/

ارسال نظرات