۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۶۹۹۵۹۶

اولین گردهمایی فعالان مردمی حامی حیات جنین برگزار می‌شود

اولین گردهمایی فعالان مردمی حامی حیات جنین برگزار می‌شود
اولین گردهمایی فعالان مردمی حامی حیات جنین توسط مجمع ملی فعالان جمعیت و با محوریت بررسی راهبرد‌های کاهش اسقاط و قتل غیر قانونی جنین برگزار می‌شود.

حجت الاسلام مسلم منفرد دبیر گردهمایی فعالان مردمی حامی حیات جنین در گفت و گو با خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، از برگزاری اولین گردهمایی فعالان مردمی حامی حیات جنین خبر داد.

دبیر اولین گردهمایی فعالان مردمی حامی حیات جنین، با اشاره به محورهای محتوایی این گردهمایی گفت: بررسی راهبردهای کاهش اسقاط و قتل غیر قانونی جنین و  بررسی چگونگی جبهه سازی و گفتمان سازی در زمینه حمایت از جان جنین دو محور اصلی محتوایی این گردهمایی است.

وی با تبیین مهم ترین اهداف برگزاری این گردهمایی اظهار داشت: برخی از مهمترین اهداف ما در برگزاری این گردهمای «هم افزایی و تعامل هدفمند عناصر و مجموعه‌های فعال در زمینه حمایت از جان جنین، هدایت عناصر و مجموعه‌ها برای حضور فعالانه، تشکیلاتی و شبکه ساز در زمینه حمایت از جان جنین می باشد.

وی در ادامه تبیین اهداف افزود: تحرک بخشی و امیدآفرینی به مجموعه های مردمی در زمینه حمایت از جان جنین، طراحی ساز و کارهای به میدان آوردن نخبگان و عموم مردم در زمینه حمایت از جان جنین، توانمندسازی عناصر و مجموعه ها در فرهنگ سازی جهت حمایت از جان جنین از دیگر اهداف هستند.

حجت الاسلام منفرد با تشریح سه هدف دیگر ادامه داد: روزآمدسازی دانشی و شناختی عناصر و مجموعه‌ها در زمینه حمایت از جان جنین، هماهنگ و همسو کردن عناصر و مجموعه ها با اهداف و برنامه های جبهه حمایت از جان جنین و گفتمان سازی حمایت از جان جنین از طریق انعکاس رسانه ای گردهمایی اهداف این مجموعه خواهد بود.

مسؤول کارگروه های تخصصی مجمع ملی فعالان جمیعت تصریح کرد: این گردهمایی به همت مجمع ملی فعالان جمعیت و به مدت دو روز در تاریخ  30 دی ماه و 1 بهمن ماه 1400 و در شهر مقدس قم برگزار می شود.

حجت الاسلام منفرد گفت: «فعالان و مجموعه های حامی حیات جنین می توانند تا 20 دی ماه، جهت سنجش امکان پذیرش در گردهمایی از طریق لینک zaya.io/janinconfاقدام کنند، همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر باید به آیدی @admin_manzendehhastam در پیام رسان ایتا مراجعه کرد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
کاوه
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۸
شیر مادر و نون پدرتون حلال شما. خدا قوت
0
0