۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۶۹۸۸۷۳
حضرت آیت الله نوری همدانی عنوان کرد؛

بهبود وضعیت معیشتی، وظیفه دولت/ تمام سعی آقای رئیسی حل مشکلات مردم است

بهبود وضعیت معیشتی، وظیفه دولت/ تمام سعی آقای رئیسی حل مشکلات مردم است
حضرت آیت الله نوری همدانی گفت: بنده برای حل مشكلات مردم از دولت حمایت می كنم و با شناخت بیش از ٤٠ سال از رئیس جمهور مطمئنم تمام سعیشان حل مشكلات مردم است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور محترم گفت: نامه حضرت علی(ع) به مالك اشتر كه به عنوان یك منشور حكومتداری است باید مورد توجه مسئولان باشد كه حضرت در این نامه به مالك اشتر به عنوان یك زمامدار توصیه می كند قلب خود را سرشار از محبت مردم قرار بده و مشكلات مردم را حل كن و بدان و آگاه باش ستون دین و سپر مقابل با دشمن این مردم هستند و این مردم یا برادر دینی هستند و یا هم نوع تو می باشند پس در مقابل آن شما مسئول هستید.

این مرجع تقلید خدمت به این مردم و بهبود وضعیت معیشتی آنها را وظیفه اول دولت دانسته و افزود: مردم از نظر معیشت در تنگنا هستند و باید این مشكل حل شود و تنظیم و نظارت بر بازار مورد توجه قرار بگیرد.

وی در بحث توجه به ساختار اقتصادی و بحث بانك ها و حذف دیركرد و ربا، بیان کرد: ما مكرر نسبت به این موضوع در گذشته تذكر دادیم ولی عملی نشد.

حضرت آیت الله نوری همدانی با حمایت از سیاست خارجی و مذاكرات اظهار کرد: وضعیت افغانستان نگران كننده است و باید به این موضوع و وضع شیعیان خصوصاً توجه شود.

وی بهره مندی از نخبگان باسابقه را در مسئولیت بسیار مهم دانسته و افزود: همانطور كه وضعیت اقتصادی اهمیت دارد، موضوع فرهنگی و امر به معروف و نهی از منكر و حفظ ارزشها؛ همانند حجاب و مسائل دینی و مذهبی هم مهم است كه دولت محترم باید به آن توجه كند.

این مرجع تقلید بیان کرد: بنده برای حل مشكلات مردم از دولت حمایت می كنم و با شناخت بیش از٤٠ سال از رئیس جمهور محترم مطمئنم آقای رئیسی تمام سعیشان حل مشكلات مردم است.

حضرت آیت الله نوری همدانی در پایان ابراز کرد: من برای موفقیت شما و حل مشكلات مردم و حفظ این انقلاب و نظام و رهبری دعا می كنم.

در ابتدای این دیدار آیت الله رئیسی گزارشی از وضعیت داخلی كشور و مسائل خارجی بیان كرد.

ارسال نظرات