۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۶۹۸۲۸۵
آیت الله نوری همدانی:

منش شیعه پرهیز از اختلاف و تبیین حقایق تاریخی است

منش شیعه پرهیز از اختلاف و تبیین حقایق تاریخی است
حضرت آیت الله نوری همدانی گفت: ترویج فرهنگ حقیقی اهل بیت از وظایف اصلی علما است؛ ما به دنبال اختلاف نیستیم اما به این معنی نیست که حقایق تاریخی بیان نشود.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله نوری همدانی در ديدار آيت الله نورمفيدی نماينده ولی فقيه در استان گلستان و امام جمعه گرگان با بیان اهمیت جایگاه اهل بیت(ع) در جهان اسلام گفت: ما بايد فرهنگ اهلبيت(ع) كه همان اسلام ناب است را معرفی كنيم و شناخت اين موضوع برعهده علماست.

اين مرجع تقليد پاسخ به شبهات و همچنين بازگذاشتن باب مناظره را مهم دانست و افزود: ما به دنبال اختلاف نيستيم و نمي خواهيم زمينه را برای سوء استفاده دشمن فراهم كنيم، اما به اين معنی نيست حقايق تاريخی بيان نشود و يا كتمان شود.

حضرت آیت الله نوری همدانی در ادامه ابراز داشت: ما بر اصول خود پافشاری می كنيم و اصول ما اسلام علوی و فاطمی است كه همان اسلام ناب محمدي می باشد و بايد همانطور كه پيامبر اكرم (ص) فرمودند پيرو اهل بیت عصمت و طهارت باشيم.

وی  همچنین از خدمات چهل ساله آيت الله نورمفيدی قدردانی كرده و ابراز داشت: جنابعالی با علم و عمل و تقوا و تدبير خود توانستيد استان گلستان را بسيار خوب مديريت كنيد و با شناخت بيش از ٥٠ ساله شما را فردی انقلابی و موفق مي دانم و معتقدم بايد قدردان افراد باتجربه ای مثل شما كه دارای سوابق ارزنده قبل و بعد انقلاب هستيد باشند.

ارسال نظرات