۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۶۹۷۹۱۶
نماینده ولی‌فقیه در لرستان تأکید کرد؛

ضرورت ورود بنیاد مسکن برای بازسازی مدارس علمیه

ضرورت ورود بنیاد مسکن برای بازسازی مدارس علمیه
لرستان- حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه برخی مدارس علمیه لرستان نیازمند بازساری هستند، گفت: استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن و خیرین در این راستا ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بنیاد مسکن از نهادهایی است که عرصه‌های سازندگی و سبقه فرهنگی در آن لحاظ شده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه امام راحل با پیروزی انقلاب اسلامی ایران حساب ۱۰۰ و بنیاد مسکن را تأسیس کرد و توجه به بحث مسکن محرومان را مورد تأکید قرار داد، افزود: امروز این نهاد انقلابی در زمینه مسکن محرومان خدمات شایسته ای انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه قطار سازندگی در جمهوری اسلامی ایران همواره در حال حرکت است، گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این راستا نقش بسزایی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی تصریح کرد: در عرصه سازندگی کارهایی وجود دارد که می‌توان با عنوان پیشگیری انجام داد و مانع از خسارت شد.

وی بر ضرورت ورود بنیاد مسکن کشور به سرمایه‌گذاری در حوزه مصالح ساختمانی در لرستان تاکید کرد و گفت: بنیاد مسکن در باب شرکت‌های تولید مصالح و صنایع مربوط به آن می‌تواند در لرستان سرمایه گذاری کند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان ادامه داد: برخی خانه‌های عالم و برخی مدارس علمیه ما نیازمند بازسازی هستند که بنیاد مسکن می‌تواند با تهیه مصالح و کمک گرفتن از خیرین این مدارس علمیه را سر و سامان دهد./پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات