۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۶۹۵۵۶۴
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

برگزاری طرح «انتخاب برتر، زندگی بهتر»، با هدف پذیرش حداکثری طلبه

برگزاری طرح «انتخاب برتر، زندگی بهتر»، با هدف پذیرش حداکثری طلبه
لرستان - مهرابی از برگزاری طرح «انتخاب برتر، زندگی بهتر» در حوزه علمیه خواهران استان خبر داد و گفت: این طرح با هدف پذیرش حداکثری طلاب برای سال تحصیلی آینده برگزار می شود.

اکرم مهرابی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: طرح «انتخاب برتر، زندگی بهتر» در راستای پذیرش طلاب جدیدالورود برگزار می شود.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: در این طرح راهکارهای تبلیغی برای پذیرش حداکثری و کیفی خواهران در حوزه علمیه برای سال تحصیلی آینده به کار گرفته می شود.

وی در ادامه عنوان کرد: طرح پذیرش برای ورود حداکثری خواهران علاقمند به حوزه های علمیه با عنوان انتخاب برتر، زندگی بهتر در مدارس استان برگزار می شود.

مهرابی بیان کرد: در مناسبت های مختلف خواهران طلبه و مبلغه، اعضای کانون های رضوان مدارس علمیه خواهران و کنشگران فرهنگی اجتماعی اقدام به بیان برکات تحصیل در حوزه های علمیه برای ورود حداکثری خواهران به این مراکز دینی تبلیغی می کنند.

وی عنوان کرد: از دیگر اهداف برگزاری این طرح شناخت بیشتر از سیمای کلی حوزه علمیه خواهران و رسالت خطیر تبلیغ آموزه های دینی در جامعه است.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان بیان کرد: در راستای جذب حداکثری طلاب در مدارس علمیه خواهران کارگروه های تبلیغ در فضاهای حقیقی و مجازی نیز راه اندازی شده است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات