۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۶۹۴۰۷۵
مدیر حوزه علمیه برادران لرستان عنوان کرد؛

تبیین بیانیه گام دوم انقلاب رسالت خطیری بر دوش حوزه علمیه

تبیین بیانیه گام دوم انقلاب رسالت خطیری بر دوش حوزه علمیه
لرستان- حجت الاسلام عبداللهی بر ضرورت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب تأکید کرد و گفت: حوزه علمیه در این راستا باید از همه ظرفیت های دینی، فرهنگی و تبلیغی ستفاده نماید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام احد عبداللهی، عصر امروز در دیدار طلاب و کادر مدرسه علمیه امام صادق(ع) ازنا گفت: تبیین بیانیه گام دوم انقلاب رسالت خطیری بر دوش حوزه علمیه است.

مدیر حوزه علمیه برادران لرستان تمدن سازی اسلامی را رسالت حوزه دانست و افزود: مبلغان، طلاب و روحانیت باید در زمینه اندیشه سازی برای گسترش و اشاعه تمدن سازی اسلامی در جامعه ایفای نقش کنند.

وی موفقیت طلاب و مبلغان را در گرو سعه صدر و اخلاص عمل عنوان کرد و ادامه داد: بهره مندی از ظرفیت های تبلیغی فرصتی برای گسترش مفاهیم اخلاقی، قرآنی و اشاعه سبک زندگی اسلامی در جامعه است.

حجت الاسلام عبداللهی بیان کرد: موفقیت در عرصه تبلیغی نیازمند ارتقای سطح علمی و اخلاقی است و طلاب با بهره مندی از علوم دینی و معنوی و توجه به رشد اخلاقی باید برای موفقیت در عرصه تبلیغ گام بردارند.

وی افزایش بصیرت و معنویت در جامعه را لازمه مقابله با هجمه های دشمن در زمینه های مختلف دانست و گفت: روحانیون و طلاب باید در عرصه روشنگری، بصیرت افزایی و تبیین حقایق اسلامی و انقلابی همتی مضاعف داشته باشند./9451/ت310/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات