۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۶۸۷۵۶۷
حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد در گفت و گو با رسا:

برای برگزاری حضوری کلاس های حوزه تابع ستاد کرونا هستیم

برای برگزاری حضوری کلاس های حوزه تابع ستاد کرونا هستیم
معاون آموزش حوزه های علمیه ضمن توجه دادن به برگزاری کلاس های حوزه گفت:ما برای برگزاری کلاس ها تابع ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم و هر گونه آنها خواستند عمل می کنیم.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مهدی رستم نژاد، معاون آموزش حوزه­ های علمیه گفت: بنای اولیه ما در مورد برگزاری کلاس های طلاب در سال تحصیلی 1400/1401 حضوری بودن این کلاس ها است.

وی در ادامه اظهار داشت: ما در بخش آموزش حوزه های علمیه نگاهمان این بود که اتفاق خاصی نخواهد افتاد و با انجام واکسیناسیون اساتید و در ادامه طلاب می توان کلاس ها را به صورت حضوری برگزار کرد، اما با اتفاقات صورت گرفته و شرایط امروز این امر دچار تغییر شده است.

حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد، در مورد تصمیم برای حضوری شدن کلاس های حوزه های علمیه گفت: تصمیم ما بستگی به نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا دارد و هر آنچکه آنها تصمیم بگیرند اعم از اینکه کلاس ها حضوری یا غیر حضوری باشد ما قبول می کنیم و در این امر تابع آنها هستیم.

معاون آموزش حوزه های علمیه، درباره واکسیناسیون اساتید و طلاب حوزه های علمیه اظهار داشت: مسؤولان حوزه در قسمت امور طلاب به دنبال این هستند که اساتید و طلاب بتوانند واکسن مناسب بزنند.

وی در ادامه گفت: اساتید و طلاب ما از مسیرهای دیگری نیز نظیر سن بالای آنها و یا داشتن بیماری های زمینه ای و بودن در گروه های پرخطر توانسته اند واکسیناسیون را انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد، در پایان ضمن توجه دادن به برگزاری کلاس های حوزه خاطر نشان کرد: ما در این مورد تابع ستاد کرونا هستیم و هر گونه آنها خواستند عمل خواهیم کرد و تا الان شرایط به صورت غیر حضوری بودن این کلاس ها است.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
واقعا حوزه هیچ برنامه ای نداره کاملا میشه این رو در مسئولانش دید
0
0